Even voorstellen

Hallo iedereen. Mijn naam is Kris en ik kom uit België. Ik ben nieuw op dit forum, hoewel ik hier al geruime tijd de ondewerpen meevolg. Hierdoor heb ik al veel geleerd. Naast een paar oude, afgedankte quartz horloges, heb ik een 3-tal horloges die ik geregeld draag + mijn allereerste oude horloge dat ik van mijn ouders kreeg toen ik 6 jaar was, en dat ik nog elke dag opwind.

Mijn eerste automatische horloges was deze Swatch. Hiermee is eigenlijk mijn liefde voor mechanische horloges aangewakkerd :

Daarna volgede deze Balmain (Quartz). Die kocht ik omdat ik die Retrograde aanduidingen zo leuk vond :

Mijn laatste aanwinst is deze Maurice Lacroix Pontos, persoonlijk vind ik dat mijn blikvanger :

Tenslotte mijn ouwe trouwe Pontiac, zonder bandjes, gewoon, omdat ik daar zoveel herinneringen aan heb, ondertussen 31 jaar oud :

Ziezo, nu weten jullie al een beetje wie ik ben.
Groetjes, Kris

Welkom Kris! Die Swatch heb ik ook, maar dan op een aluminium band! Veel plezier gewenst hier op dit leerzame en (meestal) gezellige forum…

groet,

Dick

Mijn beste,

Welkom Kris op dit markante horlogeforum.
Hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.
Je zal het hier ongetwijfeld snel naar je zin hebben en de wijsheid der horlogemagie met gepaste trots doen verkrijgen.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hoi Kris,

Welkom op dit mooie forum. Je hebt al een fraaie collectie (tu).

Veel plezier hier!

Martin

Kris, welkom op dit horlogeforum! Door het meelezen ben je aardig opgevoed, gezien de foto’s:) En leuk dat je je eerste horloge nog hebt(tu)

Hallo Kris,

Welkom op dit forum.
Mijn eerste automatische was ook een Swatch, daarmee is bij mij de ellende:D ook beonnen:

Mooie verzameling heb je al.

Met vriendelijke groet,

Herman