Even voorstellen

Hallo ik ben Agool en sinds een paar weken snuffel ik wat rond hier op het forum.
Een paar jaar geleden kwam ik de Raymond Weil Nabucco Rivoluzione en dit zou mijn horloge worden.
Dit jaar zou het er eindelijk van komen, maar toen ik hem aanhad was het toch dat net niet gevoel.

Sinds dien ben ik gaan kijken hier op het forum. Ik merkte al snel dat ik steeds uitkwam bij het merk Omega.
Dit zijn mijn favorieten:

Wat is jullie favoriet?

Welkom en die Omega’s staan, denk ik, bij meer mensen op hun wenslijstje.
Maar wat betreft je vraag, voor mij de DSOTM :+1:

Hallo en welkom op het forum!

Je haalt er meteen wel een paar serieuze klappers uit, misschien is het verstandig om eerst te beginnen met wat “goedkopere” horloges tot je begrijpt wat je voorkeur precies is.
Dikwijls loopt zo’n grote aankoop uit op een teleurstelling achteraf, en was de jacht leuker dan het resultaat (of wat ik ook wel een las hier: Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak)

Verder kan ik wel beamen dat ik de hele speedmaster lijn ook fantastisch vind, ik zou ze allemaal wel willen :slight_smile:

1 like

Welkom!
Ik ben benieuwd wanneer de eerste van jouw wishlist om de pols zit…:wink:
Succes! :+1:

1 like

Hallo,
Welkom op het forum!
Is dit geen optie?

Voldoet visueel een beetje aan jouw voorkeuren en kost een pak minder. Kan interessant zijn om mee te beginnen. Ik heb er zelf eentje en staat echt mooi! Het is een Hamilton Jazzmaster Lord Hamilton (plaatje van het net).
Als je toch liever gewoon de omega wilt, gewoon doen! Ik ben zelf eerder into een Omega Seamaster Planet Ocean Big Size.
Succes met jouw zoektocht! Laat weten wat het resultaat is…

gr

1 like

Mijn beste,

Agool, ban harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum.:watch:
Veel plezier ook met de zoektocht naar een nieuw horloge!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mijn voorkeur gaat nu uit naar de DSOTM. Alleen vind ik het prijsverschil zo groot met het buitenland.
Op Chrono24 staan er een paar op net boven de €6000,- ik heb hem hier in Nederland nog niet gevonden voor dat geld.

Mooie klok die Jazzmaster, ik vind alleen het zilver bij de datum storend.
Omega Seamaster vind ik de tachymeter ring te breed.
Het moet voor mij een eenmalige aankoop zijn en dan moet hij voor mij perfect zijn :slight_smile:

Welkom bij ons mooie forum!

Gr Bram

1 like

Niet nieuw inderdaad, maar jong gebruikt kun je ze wel voor 6k vinden.

Geldt voor alle klokjes. Italie bijvoorbeeld is bijna altijd een stuk goedkoper. Tenzij het om
rolex gaat.

1 like

Let wel op dat er een oude en nieuwe versie is, de oude heeft een doornsluiting en de nieuwe een titanium/ceramische vouwsluiting die je apart ook een halve arm kost.

1 like

Welkom!!

1 like

In Italië staan er een aantal te koop op Chrono24 rond de €6300,-.
Volgend jaar daar maar eens kijken, moet daar voor mijn werk wel eens naar toe.
Maar hoop eigenlijk een adres te vinden in Nederland.

Welkom op HF :slight_smile:

1 like

Voor dergelijke bedragen mag het plaatje inderdaad kloppen! Succes met de zoektocht

Welkom! Van de speedmasters is dit mijn favoriet:

Een vintage met kaliber 321 uurwerk.

1 like

Welkom!

Mijn voorkeur zou uit gaan naar de Speedy Pro
Ik heb hem wel eens gepast bij S&C een van
de prettigste horloges om te dragen.
Zit zeer comfortabel en mooi om de pols.
Succes!

Grt.