Ik wil me graag even voorstellen.
Mijn naam is Pieter, 24 jaar en kom uit Heerhugowaard. Ik heb wat rond zitten neuzen op het forum en vond het tijd om mezelf ook aan te melden
Ik heb een aantal horloges in bezit die ik graag met jullie wil delen. Wellicht niet heel bijzonder maar toch erg blij mee.
Allereerst mijn Fossil. Tijdens vakantie in Toscane weer eens een Oozoo naar de hemel geholpen. Tijd voor een voor mijn gevoel toen âserieusâ horloge.
Mijn Aviator met te klein bandje: Tijdens vakantie in Engeland vorig jaar trok ik het bandje in 2 stukken. Nieuw bandje viel onder de garantie maar helaas hield ook die het niet lang vol. Een dezer dagen een knap passend bandje bestellen, dit is slechts een probeersel
Mijn tot nu toe laatste aanwinst is een CCCP Automaat. Gekocht via een niet nader te noemen horlogesite. Ik wou graag een automatisch horloge hebben en kwam deze tegen voor een leuk bedrag. Inmiddels weet ik wel iets beter en voeg ik er graag nog een aan toe van betere kwaliteit. Foto hiervan komt als reactie ivm maximale aantal afbeeldingen.
Tot slot heb ik nog een Rado Diastar Ceramic in bezit. Deze ligt bij de dokter voor een nieuwe sluiting dus helaas momenteel geen foto van.
Leuk om eens wat andere horloges te zien.
Is in ieder geval een goed begin van de collectie. Ik heb zelf ook de nodige mode merken gehad (Diesel, etc.).
Leuk ook dat je een Russische automaat hebt gekocht (heb ik zelf nog geen ervaring mee, maar een Rus gaat er nog wel komen ). Veel plezier hier!
Gr.Wander
Welkom! Hier op het forum kom je nog veel meer te weten en zie je alleen maar mooie dingen voorbij komen. Ik vind het leren bandje op je aviator mooi staan.
Bedankt iedereen voor dit warme welkom! @oscar2, nee⊠Wanneer ik hem om doe zet ik hem een aantal minuten voor. Dan loopt ie uiteindelijk wel aardig gelijk
Vandaar ook de opmerking dat ik er een wil toevoegen van betere kwaliteit. Erg jammer want vind het een prettig horloge.
Of een orient, of een âechte rusâ zoals vostok/poljot etc. Ligt er maar net aan in welk (prijs)segment je zit. Bij horloges is er werkelijk voor ieder wat wils.