Even voorstellen

Nu ongeveer een week of twee een account op dit forum te hebben en ik de website blijf bezoeken lijkt het me een goed moment om me even voor te stellen.
Mijn naam is Nick en heb al van kleins af aan al een fascinatie voor horloges als sierraad. Hierdoor heb ik aardig wat, voornamelijk grote, horloges in mijn bezit.

Sinds een paar jaar ben ik meer geïnteresseerd geraakt in het vakmanschap wat bij sommige horloges komt kijken en me mede dankzij dit forum er steeds meer in gaan verdiepen.

Mijn eerste “serieuze” horloge is deze blumo, welke ik vaak op een nato-band draag omdat ik de originele band niet fijn vind zitten (en hij voornamelijk effectief is in het ontharen van mijn pols).

Ook is er een Oris Aquis onderweg vanuit Duitsland, deze had ik eigenlijk pas willen bestellen na mijn afstuderen maar door de Black Friday aanbieding ben ik toch te hebberig geworden…

Via dit forum hoop ik mijn kennis over horloges verder te kunnen uitbreiden en allicht andere mensen helpen met hun vragen. Ook vind ik de horlogemarkt een leuk onderdeel van dit forum.

Fijn weekend!

Nick

11 likes

Mijn beste,

Nick, van harte welkom in die tijdloze wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Nou Nick, welkom !!! :+1:

1 like

Ben benieuwd naar de foto’s vd oris👌

1 like

Welkom!

Hoi Nick, echte enthousiastelingen zijn altijd een aanwinst

Nick: Welkom! Die Oris, daar ben ik wel benieuwd naar!
Plezier hier op HF.

Welkom!

Welkom!mooie seiko heb je daar.Die nato staat hem goed

Welkom op Horlogeforum, Nick!
En je hebt, zo te zien en lezen, in ieder geval een uitstekende horlogesmaak!:slight_smile:

Veel plezier hier op het forum!

Welkom!

De Blumo is een uitstekende start :+1:

Welkom! Enne, je hebt nog meer horloges?
Pics please :wink:
Veel plezier hier!

Zal ze van het weekend even bijelkaar halen!

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom op het HF Nick

veel kijk en leesplezier.

( je bent deze avond zelfs al de 2e Nick op het forum zie ik )

grt. Gerard

Welkom Nick, geniet van de gesprekken hier!