Beste horlogeliefhebbers,
Ik kijk al een tijdje rond op dit mooie forum en vond het leuk om me ook maar eens in te schrijven en voor te stellen.
Ik ben 52 jaar en musicus in een beroeps klassiek orkest te weten Holland Symfonia.
Ik ben al een tijdje horloge liefhebber en zal als het lukt wat fotos plaatsen.
de Patek is nep(egypte)en de Bossart is een volgens mij verzonnen merk maar ik vond het skeleton uurwerkje wel leuk en hij doet het prima.
Het grote zakhorloge is een Graham met een snek uurwerk verder nog wat meer zakhorloges en een stel klokjes uit mijn jeugd.De helicon vindt ik zelf nog steeds leuk.
De Certina is van mijn vader geweest en heeft een gouden kast.
De Rado ,Sinn en de Weil zijn natuurlijk echt.
Welkom op het forum. Een zeer gevarieerde verzameling. Ik vind de stalen racingbanden erg gaaf. Ik weet nog dat mijn vader er een had die ik als klein jochie altijd interessant vond. Die Patek had je niet hoeven te posten hoor. Nep is hier taboe.
Sorry voor de neppert ,dan weet ik dat voor de volgende keer.
Ik wil hem best verwijderen maar ik weet niet hoe.
Waar komt trouwens de naam fugazi vandaan.
Groetjes
Lenno
Welkom op dit horloge forum! Leuke gevarieerde collectie(tu)
Ja een foto verwijderen… dat kan je binnen een bepaalde tijd zelf doen door het bericht te wijzigen.
Aan de andere kant weten we nu ook hoe een nep Patek er uitziet:D
Hi Lenno, wees welkom. Leuk dat je meteen zoveel foto’s plaatst, daar houden we van:) Wat betreft die Patek sluit ik me aan bij mijn voorgangers. Veel plezier hier!
Goedemorgen Lenno. Ik heet je van harte welkom op dit grandioze horlogeforum. Misschien wel het meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien.
Je zal het hier ongetwijfeld snel naar je zin hebben en de wijsheid der horlogemagie met gepaste trots doen verkrijgen.
Je hebt een mooie verzameling aan horlogerie, een verzameling met een grote diversiteit, waarvan de ’Sinn’ mij het meest kan bekoren. Doch ook de diverse zakhorloges mogen er wezen. Chapeau!!
Bedankt allemaal voor de warme ontvangst.
Ik zit nu meerdere malen per dag op dit forum te snuffelen en ik moet zeggen dat ik erg hebberig wordt van al die mooie klokjes.
Ik ga er zeker in de zeer nabije toekomst nog wat bij kopen, b.v. een seiko monster of iets dergelijks want ik heb nog nooit een seiko gehad.
Groetjes,
Lenno
Ook namens mij welkom op dit forum,en voor de Seiko ga dan maar naar de Rikketik op 19 April a.s. bij Rob even kijken dan ben je letterlijk en figuurlijk verkocht.Succes