EVEN VOORSTELLEN

Hallo allemaal
Mijn naam is Frits Esser,en ik lees met veel genoegen al een paar maanden mee op dit forum.Ik ben beginnend verzamelaar,en mijn grootste belangstelling gaat vooral uit naar retrohorloges. Voorlopig is goedkoop en veel erg belangrijk.(vergaringsfase).Ik heb ong.20 Ruhla (met daaraan verbonden ellende) en Vostok, Mir, Junghans, etc., maar ook wat betere klokken zoals Rado en Bulova. Laatste aanwinst was een Bex 25 steens, (loopt gewelig).
Dan ook maar meteen een vraag: kent iemand het merk Coutbon 23td street?
Voor het dagelijkse werk gebruik ik ee Seiko Chrono 100 titanium, en nog een Seiko Chrono van het rechthoekig model.
Wishlist: Longines en Omega jaren 60/70. De schitterende restauratieverslagen hebben me een beetje hebberig gemaakt, maar ja, er moet ook wat te wensen blijven.

Frits Esser

welkom frits (tu)

Mijn beste,

Welkom Frits.
Hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.

En de aftrap is zo te lezen, ‘goed begonnen’. Je hebt al een diversiteit aan horloges en wat jou wishlist betreft, daar kan ik mij volledig in vinden.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom op het forum, en we zijn dol op plaatjes…

Welkom Frits en voor de rest sluit ik me aan bij mijn voorgangers :wink:

mvg, Frans

Ook namens mij welkom Frits!

Welkom Frits :smiley:

Om je vraag te beantwoorden: Ik ken Coutbon niet.

welkom!

Hoi Frits,

Welkom op dit fraaie forum (tu)

Groeten,

Martin

Welkom hier, en veel plezier

Welkom. Frits
En nog veel kijk en luister plezier op dit gezellig forum.
Groeten Jack

Welkom Frits,

veel plezier hier :slight_smile:

gr Ron

Welkom op dit leuke forum(tu)