Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik kijk hier alweer even rond bijna iedere dag al en al bijna 2 maanden🙈
Ik dacht zal me eens voorstellen… werd tijd😉

Ik ben Floris en ben 36 jaar oud.
Vroeger veel horloges gehad vanaf mijn 8 volgens mij… waren toe vooral Casio’s en later nog wat diesels, gshock, fossils en later zelfs nog een krug en baumen!
Maar toen kreeg ik kinderen en ik deed de kinderen regelmatig pijn met mijn horloges tijdens het spelen de batterijen gingen leeg en heb toen een jaar of 6 geen horloges meer gedragen.
Afgelopen zomer kreeg ik weer wat meer serieuze interesse in horloges mijn vrouw merkte dat ook en gaf me voor mijn verjaardag een kyboe. En ja dat was een lastig moment, ik vind dat eigenlijk een overpriced icewatch(niet lullig bedoeld voor de liefhebbers)… ja dus dan maar zeggen dat ik hem niet zo mooi vind. Ja leuk is anders😅 Was een lastige maar ook rustige week daarna zal ik maar zeggen😉

Maar wel een omslagpunt ik merkte dat ik dus eigenlijk alleen maar interesse had in horloges met saffierglas en kwaliteits kasten van echt RvS e.d.
Maar toen dus een horloge vinden… ik kwam uit eindelijke bij buddha to buddha uit, veel kwaliteit voor een redelijke prijs, prachtig horloge maar ik was er ook snel weer op uitgekeken en mijn zoektocht ging verder en ik werd verliefd op de seiko divers​:heart_eyes: De buddha to buddha ging in de verkoop en ging voor een orange monster! Wat een mooi apparaat… maar zag snel alweer van allerlei ander moois van seiko dus na een maand of 2, 3 ging ook deze weer in de verkoop en kwam uit bij mijn huidige horloge de seiko gmt diver sun021p1 ben er nog steeds verliefd op maar ook begint mijn hart alweer sneller te kloppen door de sun019, sun045 en de sun065 padi…:grimacing::grimacing::grimacing: de sun021p1 zal binnenkort het veld moeten ruimen voor een 1 van zijn broers of zussen; het houdt niet op niet vanzelf!!!:pensive::pensive::pensive:

Kwam dus uit eindelijk toevallig hier op het forum terecht en wat blijkt ik heb dus het flipper virus al te pakken. Misschien wat anders dan de meeste hier, ik heb niet echt de neiging om een collectie aan te leggen…:thinking: 1 of 2 horloges is voor mij voldoende en daarmee regelmatig wisselen ook wel flipperen genoemd​:stuck_out_tongue_winking_eye: Maar dit is een beetje mijn horloge verhaal, interesse en gekte die aan het toenemen is…
Hierbij nog wat foto impressies😁

14 likes

Welkom!

1 like

Welkom! Seiko divers are the bomb!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom!
Je nieuwe verslaving zal spoedig uitmonden in verzamelwoede en flipperitis. :wink:
Maar dat is niet erg.
Er zijn hier genoeg lotgenoten :joy:

1 like

Het was liefde op het eerste gezicht👍

Welkom hier op HF en veel plezier gewenst .

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ja dat heb ik gemerkt, het is gewoon heerlijk!

1 like

Mijn beste,

Floris, van harte welkom binnen de gelederen van dit respectabele HorlogeForum der Lage Landen!!
Een fraaie collectie heb je. Goed hoor.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom!!

1 like

We hebben er weer een verslaafde bij!
Veel plezier hier :wink:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom op het forum👍.

1 like

Welkom!
En die collectie komt er mogelijk toch.
:laughing:

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom hier, en nog veel horlogeplezier .

1 like

Welkom​:+1::muscle:

1 like

Welkom Floris. Ik wil je niet ontmoedigen, maar je idee van 1 á 2 klokjes gaat niet werken, niet zolang je hier rond blijft hangen. Je gaat alras merken dat je die Seiko niet bij iedere gelegenheid kunt dragen, dus er gaat een dresser komen. Dan vind je de dresser zonde om naar je werk te dragen, dus gaat er een sportieve dresser, een allrounder komen. Dan is het hek van de dam, want je kunt nu alvast gaan sparen voor de limited 2017, wie wil dat nu niet…? Hoe die er dan ook uit komt te zien, je bent geïnfecteerd door het forum…HAHAHAHA…(holle lach😉)

Nogmaals, welkom…:wave:

Dick

2 likes

Welkom Floris!

Veel plezier hier :thumbsup:

Bij de weg, de 1e generatie oranje monster had ik nooit
weg gedaan. Die worden niet meer gemaakt en zullen
in de toekomst steeds zeldzamer worden :wink:

Grt.

1 like