Hallo allemaal,
Even mijzelf voorstellen aangezien ik hier nieuw ben
Ik ben Alex, 34 jaar en woon in Eindhoven.
Ik moet verder eerlijk bekennen dat ik pas sinds een paar maanden interesse heb in horloges.
Dat begon eigenlijk bij het kopen van een horloge voor mijn vriendin d’r verjaardag.
Met een schuin oog heb ik toen ook gekeken naar wat er eigenlijk voor herenhorloges verkrijgbaar is, en ik heb mij toen ook wat meer verdiept in horloges.
Mijn kennis was namelijk zo basaal dat ik dacht dat Quartz een soort “onderdeel merk” was (zoiets als Shimano onderdelen voor je fiets ofzo)
Al kijkend naar de verschillende merken die er bestaan merkte ik verder dat het verrassend rustgevend is, en sindsdien lijk ik langzaam een soort verslaving te ontwikkelen
(Het verbaasde me trouwens ook welke rustige en prettige sfeer er eigenlijk lijkt te hangen rondom horloge liefhebbers, en zo ook op dit forum!
Niet dat verbitterde en betweterige wat je vaak op forums ziet, maar iedereen lijkt gewoon te genieten van elkaars horloges en het de ander ook gewoon te gunnen enz.)
Maar goed: sinds slechts een paar maanden nu geĂŻnteresseerd dus ik heb nog erg veel te leren, lezen en vooral te bewonderen!
Het “virus” is redelijk aangeslagen want inmiddels ben ik in het troste bezit van 2 Meistersinger horloges, een No.3 en een Singular