Al een tijdje heb ik een account en lees ik mee. Tijd om mij voor te stellen en actiever te gaan deelnemen!
Ik ben Ruud, 34 jaar, trotse vader van 2 zonen en geboren en getogen in Noord-Brabant.
Gek op voetballen, snowboarden en uiteraard horloges.
Horloge verslaving is ongeveer 1 jaar geleden gestart met de aankoop van een Seagull 1963. Kwam het klokje tegen op internet en in een impuls gekocht. Later wat meer info over gaan zoeken en onder andere hier terecht gekomen.
Zoveel moois ontdekt…
Inmiddels mijn collectie wat uitgebreid. Mooiste bezit vind ik de Longines HydronConquest.
Naast de Longines en Seagull nog in het bezit van een Seiko baby tuna SRP641.
‘Per ongeluk’ ook nog eens een Vector Luna Smartwatch geprobeerd, maar zoals verwacht geen liefde…
Komen binnenkort nog horloges vanuit het buitenland binnen; Seiko Land Monster SRP451 (LE), Seiko SRP783 (LE) en een kickstarter project de Ventus Mori Brass.
Naast mijn horloges ook ontelbaar NATO’s in bezit .
je hebt de smaak al goed te pakken. Dat is een erg mooie NATO (laatste foto van de Longines). De keepers lijken wel iets hoekiger dan van de standaard nato’s.
Van Harte Welkom Ruud, mooie collectie na een jaar, dat gaat goed de verkeerde kant op hoor ik je partner (?) al zeggen Hydro erg mooi, vooral op staal. Ben niet zo’n NATO liefhebber omdat ik vaak vind dat de robuustheid van de klok buiten verhouding met een NATO staat. Maar als jij het mooi vind is mijn mening volkomen irrelevant