Even voorstellen!

Al een tijdje heb ik een account en lees ik mee. Tijd om mij voor te stellen en actiever te gaan deelnemen!
Ik ben Ruud, 34 jaar, trotse vader van 2 zonen en geboren en getogen in Noord-Brabant.
Gek op voetballen, snowboarden en uiteraard horloges.

Horloge verslaving is ongeveer 1 jaar geleden gestart met de aankoop van een Seagull 1963. Kwam het klokje tegen op internet en in een impuls gekocht. Later wat meer info over gaan zoeken en onder andere hier terecht gekomen.
Zoveel moois ontdekt…

Inmiddels mijn collectie wat uitgebreid. Mooiste bezit vind ik de Longines HydronConquest.
Naast de Longines en Seagull nog in het bezit van een Seiko baby tuna SRP641.
‘Per ongeluk’ ook nog eens een Vector Luna Smartwatch geprobeerd, maar zoals verwacht geen liefde…

Komen binnenkort nog horloges vanuit het buitenland binnen; Seiko Land Monster SRP451 (LE), Seiko SRP783 (LE) en een kickstarter project de Ventus Mori Brass.

Naast mijn horloges ook ontelbaar NATO’s in bezit :slight_smile:.

Groet Ruud

24 likes

Welkom Ruud!

je hebt de smaak al goed te pakken. Dat is een erg mooie NATO (laatste foto van de Longines). De keepers lijken wel iets hoekiger dan van de standaard nato’s.

Veel plezier en succes met de horlogeliefhebberij :slight_smile:

1 like

Welkom Ruud.

1 like

Welkom en een fijne collectie heb je al! :thumbsup: Foto’s van de seagull en tuna zijn ook welkom hoor. Seiko liefhebber zo te zien?

1 like

Dank je!

NATO keepers zijn inderdaad rechthoekig, erg mooi :slight_smile:

Dank je! Ik zal eens wat foto’s schieten.

Inderdaad liefhebber van Seiko.
Met name de prijs/kwaliteit verhouding spreekt me erg aan.
Toevallig komt net de SRP783 :slight_smile:binnen, hele gave dial!

Mijn beste,

Leuk!! Weer een horloge-liefhebber erbij!!
Ruud, ik wens je dan ook vele aangename uren bij sympathieke HorlogeForum. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Van Harte Welkom Ruud, mooie collectie na een jaar, dat gaat goed de verkeerde kant op hoor ik je partner (?) al zeggen :wink: Hydro erg mooi, vooral op staal. Ben niet zo’n NATO liefhebber omdat ik vaak vind dat de robuustheid van de klok buiten verhouding met een NATO staat. Maar als jij het mooi vind is mijn mening volkomen irrelevant :grinning:

Veel plezier hier!

1 like

Hartelijk welkom! Veel plezier hier!

1 like

Heb je mijn vrouw gesproken :wink:?

Dank je!

1 like

Welkom Ruud! :thumbsup:

Dat je maar veel plezier mag beleven aan je nieuwe verslaving :joy:

Het is hier prima vertoeven…

1 like

Nog even 3 mooie plaatjes :smiley:

2 likes

Welkom :blush:
Mooie collectie inderdaad al na een jaar!!

1 like

Welkom! Leuk he die Seiko’s :innocent:

1 like

Welkom op dit mooie forum! Mooie collectie heb je.

1 like

Welkom Ruud!

1 like

Ruud welkom, en mooie plaatjes van de 1963 mogen ook hoor, hij zit hier ook in de collectie :wink:

1 like

Dank je! Ik zal morgen bij daglicht eens even kijken.

1 like

Welkom, mooie horloges!

1 like

Welkom, leuke klokjes👍

1 like