Ik kom hier al heel lang, en heb volgens mij ook al lang een account hier. Maar veel verder dan een beetje rondstruinen hier (bijna dagelijks, dat wel) kwam ik niet. Toch wel even gepast om me voor te stellen, niet?
De naam is Robert, woonachtig aangrenzend Veluwe en de interesse in horloges is de laatste jaren toegenomen. Heeft waarschijnlijk ook met het besteedbaar budget te maken gehad Ik ben begonnen met een Tissot Couturier, maar heb er later een Tag Heuer Calibre 5 bij gekocht. 39 mm en ik weet niet wat het is, maar ik kan maar geen afscheid van dat horloge nemen. Ding draagt heerlijk, loopt mooi en die eigenwijze Carrera lugs maken 'm net ff leuker.
Maar de grail was een Speedy. Van jongs af aan altijd al interesse in de ruimtevaart gehad, en dan komen twee hobby’s mooi samen natuurlijk. Nu ben ik niet zo’n fanatiekeling dat het per se een bepaald jaar moest zijn, maar ik wilde wel zo dicht mogelijk bij het origineel blijven, dus kom je al snel op een 3570.50 met Hesalite. Na een zoektocht eentje gevonden van bouwjaar 2004 en deze draag ik inmiddels zo’n twee jaar met plezier.
Sinds gisteren met een mooi bandje van Ko erop, dus gelijk een foto erbij.
Hierbij enkele plaatjes, hopelijk gaat dit goed…