Even voorstellen!

Beste mensen,

Twee jaar geleden heb ik dit forum ontdekt en sindsdien neus ik wekelijks hier rond. Echter, nu vind ik het wel hoogtijd om mezelf voor te stellen. Mijn naam is Alex, ben 22 jaar en het horlogevirus heeft mij ongeveer 2 jaar geleden te pakken gekregen. Sindsdien een aantal mooie horloges gekocht, waaronder een Squale 1521, een Seiko SARB035 en een vintage Omega Seamaster. Overigens geweldig om te zien hoe actief men hier is en over hoeveel informatie men hier beschikt! Enfin, de foto’s.

17 likes

Mooie klokken! en welkom

1 like

Love the 50’s Omega Seamaster.

1 like

Welkom! Dat is een leuke collectie die je hebt verzameld. :thumbsup:

1 like

Welkom Alex!
Sluit me bij Astonmartin aan. Leuk een liefhebber erbij. Veel plezier hier!

1 like

Welkom.
Lekkere diversiteit in de box!

1 like

Leuke collectie! En welkom uiteraard,alhoewel je er natuurlijk al twee jaar bij bent :sweat_smile:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

welkom!

1 like

Welkom… eestvolgende topic horloges en gitarenšŸ˜‰

1 like

Mijn beste,

Mooie collectie horloges heb je.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom :grinning::+1:

1 like

Hele fijne collectie heb je al. Welkom en veel plezier op HF. :white_check_mark:

1 like

Hallo fenderstrat,
Welkom op het forum, leuk te zien dat je al een mooie collectie ā€œin the boxā€ hebt. :+1:

Ehhh, even over die Omega Seamaster, ver voor jouw tijd, daar ben je toch veel te jong voor man… :nerd_face:

Beter gauw een deal met mij maken… :joy::joy::joy:

Veel plezier gewenst!

1 like

Welkom, je doos is al netjes gevuld! Tijd voor een iets grotere?

1 like

Welkom!!!

1 like

Leuke klokje“s heb je al , en welkom .

1 like

Ha! Die Seamaster heb ik gekocht voor het behalen van m’n bachelor. Hij is van ver voor mijn tijd idd, maar gelukkig is het design nog altijd tijdloos :wink:

1 like

Er zit nog een tweede lade onder, gelukkig :joy:

Hoi Alex,

Van harte welkom en wat een mooie collectie heb je al, zeker voor zo’n jong persoon :+1: :relaxed:

En die Omega…prachtig! :relaxed:

1 like