Even voostellen

Ja Zoe, welkom hier, en gefeliciteerd met je diploma.

Ennuh, hebben ze daar geen internet, kun je mooi een stageverslag maken.

Veel plezier

hahah, Ik heb internet aansluiting op me hotel kamer, en me laptop neem ik mee, dus dat gaat wel lukken denk:D
Vanaf 20 juli ben ik weg, en ik kom de 1ste van augustus weer terug.

Me diploma krijg ik pas in september :S en weet me cijfers voor het laatste blok nog niet, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik geslaagd ben hoor:D

Ja, ik moet toegeven dat ik daar al in het zitten snuffelen :smiley: hahaha.
Geweldig toch hoe je iets weer helemaal in nieuw stat kan krijgen met een beetje inzet en tijd.

Zoe,

Hartelijk welkom hier. Alles is al eens gezeged maar ik wil je nogmaals complimenteren met je prachtige horloge. Echt helemaal top!!

Mvg,

Joram.

Ook een hartelijk welkom van mij. Leuk dat je je eigen dagelijkse horloge zelf hebt gekocht en helemaal op hebt kunnen knappen. Dat beloofd wat voor de toekomst. (een nieuwe manufactuur misschien? :wink: )

Welkom dus en dat je het naar je zin mag hebben op het forum. Gefelicteerd overigens met je opleiding!

Nou dat eigen uurwerk komt er vast wel :smiley:
Wel onder de naam van Patek Philippe gok ik, maar ze zoeken nieuw talent in Geneve :wink:
Dus dan zal ik me daar eens even gaan bewijzen deze zomer.

Staat in elk geval wel goed op je CV, Patek Philippe.

Heb je al wat sollicitaties de deur uitgedaan, en zo ja, mag ik ook vragen naar welke merken? Ben wel benieuwd, straks koopt er iemand van dit forum een horloge welke door jou is gemaakt. Leuk toch!

Succes in elk geval met je nieuwe carriëre.

welkom
gr oscar

Deze is al onder behandeling.

Was als voorbeeld, en omdat ie best op de jouwe lijkt.

Jammer dat je zo druk bent, ik heb genoeg materiaal om op te oefenen (Seiko’s dat wel).

Welkom Zoe!
Ik heb ook een Heuer Carrera:

met een caliber 12 uurwerk:

Heb je een foto van jou uurwerk?

…en dan nog die ‘veschrikkelijke’ vrouwelijke intuitie;) dat maakt dan vrouwen meestal nog gelijk hebben ook… dat merk ik bij mijn vrouw tenminste…

Geintje hoor, een gezonde mix is altijd goed!

Beste Zoe,
Van harte welkom op dit forum. Wat jij hebt gedaan qua opleiding, ach… als we de tijd konden terugdraaien…
Welkom nogmaals en geniet!
Jur

Henrik, kap nou eens met het posten van foto’s van die Heuer…die is gewoon echt veel te mooi ::o

Die wijzerplaat is om te kwijlen.

En dan heb ik nog niet eens een foto gepost met de originele stalen (rijstkorrel)band :smiley:

Henrik Schreef:

En dan heb ik nog niet eens een foto gepost met de
originele stalen (rijstkorrel)band :smiley:

…zucht…

Hallo Zoe,

Gefeliciteerd met het afronden van je studie (tu)! Fantastisch beroep, waarin je je al hebt bewezen met je prachtige Heuer. En nu maar naar de volgende toppunten…

Groet,
Alex

Zo zo Zoe, je weet wel een hoop reacties los te krijgen:D

welkom zoe als jij je opleiding bij machiel goed hebt doorstaan dan komt het wel goed met jou in suisse alvast heel veel succes gr hans

Henrik Schreef:

Heb je een foto van jou uurwerk?

zozo, jij draait er niet om heen :wink:

Zoe, welkom op dit prachtige forum, ik ben benieuwd naar je volgende…

VrGr,

Vncnt

He Zoe, leuk nog een dame op het forum tegen te komen.
Heb je in Schoonhoven gezeten?
Ik heb er de goudsmidskant gedaan.
Toevallig nog les gehad van Jaap de Koning?