Hallo Time Cat,
linksonder is (ook) een Oris, uit de artelier serie, met datum wijzertje, maandaanduiding en 24 uur wijzer (op 6 uur). en op 12 uur de maanstand. Dit was mijn eerst echte dure (voor mij dan) horloge.
Groet,
Herman.
Hallo Time Cat,
linksonder is (ook) een Oris, uit de artelier serie, met datum wijzertje, maandaanduiding en 24 uur wijzer (op 6 uur). en op 12 uur de maanstand. Dit was mijn eerst echte dure (voor mij dan) horloge.
Groet,
Herman.
Hoi Marnix,
toch wel benieuwd waarom je de ventura niet “durft” te kopen.
Ik heb het ook gedaan, en het deed geen pijn
Gekocht bij Marc Lange in Alkmaar. De technische specs en de uitstraling deed mij wat. Helaas is de ontwerper, Hannes Wetstein meende ik, vorig jaar overleden en Ventura failliet (dat kwam niet door Hannes , maar ik heb begrepen dat er weer nieuwe Ventura’s gemaakt (gaan) worden.
Groet,
Herman
Welkom! Mooie collectie, derde van links is toch een Tissot Le Locle Chronograph?
Welkom, Orisfan namens een andere Orisfan
foto is niet helemaal actueel, er hebben er een paar plaats moeten maken.
Hoi Koenta,
je hebt ook leuke modellen, vooral links boven en de eerste )links’ van de onderste 3,
Onderstaande heb ik ook nog
De Williams modellen blijven fraai
Groet
Orisfan
Hoi Krentenbol,
Klopt helemaal. Tijdens een vakantie in Denemarken voor het eerst “in het echt” gezien nadat ik er een artikel over gelezen had in “ArmbandUhren”. Later terug in Nederland deze gekocht. Tussen toen en nu is dit type een slordige € 300 duurder geworden, dus een goede investering geweest.:~
Groet
Orisfan
Hallo Marco T
Hierbij nog een close-up van de Ventura. Moet eerst nog weer meer foto’s maken.
Wist niet dat ik het op het forum zo druk zou krijgen :D:D
maar het gaat met plezier.
Groet
Orisfan