Even wat close-up fotos

Het is een beetje rustig op het forum en aangezien ik laatst was close-ups van mijn collectie hebt gemaakt dacht ik deze maar even te delen in dit topic want fotos daar is iedereen gek op. :smiley:










Mijn beste,

‘Het is een beetje rustig op het forum’, aldus Dreski.

Zo ook hier in Capelle a/d IJssel. Maar ja wat wil je:
Het is lente en de zon is wijzer geworden.

Doch zoals reeds eerder kenbaar gemaakt, jou collectie mag er zijn. Met name de Tissot en de Hamelton zijn begerenswaardige horloges. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hallo Andre,

Dit is toch niet hele collectie? Of is het een greep er uit, want ik mis er een paar.

Veel van wat je hier laat zien is ook mijn smaak, vooral de Tissot met witte wijzerplaat vind ik prachtig, maar ook de Tag Heuer (dit model staat ook nog op mijn lijst).
Over mijn voorkeur voor Hamilton weet je inmiddels genoeg, vind ik nog steeds een van mijn mooiste modellen.

Compliment voor de foto’s.

Is het toeval dat Alpha bovenaan staat of is het een provocatie? :smiley:

Ik zal binnenkort ook eens zo’n tentoonstelling houden.

groet

Ed

500 meter verderop aan diezelfde IJssel (maar dan iets Nieuwer) schijnt het zonnetje ook!!

Jur

Er ontbreken nog een paar maar dit is wel het grootste deel. Die Alpha is toeval hoor.
Ik ben nog niet over de 20 stuks.

Leuk, leuk, leuk, dit soort foto’s! (tu)
Eigenlijk zou ik ook eens wat tijd moeten maken om mijn collectie op die manier te fotograferen. Maar ja…, tijd… Zucht… :frowning:

Mijn beste Jur,

Ik zie (helaas) geen afbeelding vanuit de contreien der zonovergoten IJssel.
Doch alleen het embleem van ‘Mijn Album.nl’, met vervolgens de tekst: de grote versie van deze foto kan niet gedeeplinked worden.

Orologio Signaturis Temporis

Mooi hoor. Enne…ik blijf toch een zwak houden voor die Blyssa!

Hij was ook wel héééél groot!
Jur

Je TAG en Hamilton s hoor! Wat voor camera heb je trouwens?

Ik heb een Sony 5.1mp Cybershot. De DSC P93A. Een oudje alweer maar hij doet het prima.

Met een macro standje neem ik aan.

Vooral die beide Hamilton’s heb je er erg mooi op gekregen. Zelf heb ik een Fuji s5700, maar heb de kunst van het “Uit de losse pols”-fotograferen nog niet echt onder de knie.

Heel goed Dreski, Foto’s! Veel, groot, scherp en mooi. Dáár houden we van.

Zelf neem ik me ook elke zonnige dag voor dit te gaan doen, maar ja, er komt telkens weer wat tussen.

Groeten,

Martin

Inderdaad Macro stand en zoals Martin zegt veel zonlicht (dus geen flits) En je handen erg stil houden. Zoek steun of gebruik een statief als dit niet lukt. En gewoon heel veel opnames maken en de mooiste uitzoeken. Ik hoop ook op een mooie zomer. :smiley: