Even wat info over een Omega graag! 😀

Hallo heren die veel verstand hebben van Omega vintage…

Ik zou ook wel eens een vintage Omega in de verzameling willen hebben en vraag aan jullie het volgende:

1.Kan deze origineel zijn…iemand zoiets al gezien?
2.Wat is de maat…meeste die ik gezien heb zijn 34mm(zal net te klein zijn voor mij :confounded:)
3. De prijs van deze is €500 en heeft een servicebeurt gehad en krijgt één jaar garantie…Is dit een goede prijs voor een ‘de Ville’ ? (van een professionele horlogemaker)

Is echt de enige foto die ik te pakken krijg…

Alvast bedankt voor de reacties :ok_hand::grinning:

Ik denk wel dat hij origineel is, maar kijk wat vreemd op de bedrukking van de wijzerplaat. Op foto’s wel lastig te beoordelen.

€500,- vind ik een hoop geld voor dit type Omega. Het is natuurlijk prettig dat je garantie krijgt en hij een beurt heeft gehad, maar ik kocht liever voor €300,- een met een mooie kastvorm zonder beurt en garantie.

1 like

Thanks! Ik denk ik ga even bellen maar hij is al verkocht ook…jammer dat ze dat dan niet van de site afhalen :smirk:

Had al een beetje speurwerk gedaan en deze zijn meestal een stul goedkoper kwam ik ook achter…

Of de kast is gepolijst is niet te zien; ik zou gewoon even contact opnemen met verkoper Jan Stins in Middelburg en om meer foto’s vragen!??

1 like

Heeft geen nut meer…

Maar bedankt en je bent snel dat hij van Jan Stins komt…of werk je er of je woont ook im de buurt :roll_eyes::joy:

1 like

En dan kom je er achter dat zon instap Omegatje niet zo heel bijzonder is tov je Citizen Luipaarden en je King Seiko :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja zit daar over te denken…moet het zelf gaan meemaken denk ik :yum:

Vraag mij ook af of deze en jou ex duiker(die ik nu weer aan heb :yum:) verslagen kunnen worden, ik zit ook heel erg met de maten…Ik vind 34 gewoon net te klein, vanaf 36 perfect :blush:

Een optie gaat misschien wel een Omega Cosmic 2000 worden, die zijn er volgens mij in 38mm :thinking:

Omega maakt ook hele mooie dingen hoor. Maar ik zou meer voor het model gaan en een model zoeken dan je mooi vind dan puur voor het merk gaan.

1 like

Dat is standaard bij mij dat ik het mooi moet vinden, maar ik ga nu al vaak vergelijken met de grijze CTZ hierboven zoals deze Omega ook grijs is met zwarte wijzers.Had hem vanwege de maat (34mm)niet geworden…Maar die donkergrijze Omega Constellation die ook op het forum ronddwaalt die is ook jammie :yum:…Of echt gaan sparen en voor die Rolex OP Rhodium gaan maar dat is wel mucho duku :smirk:…Ik zit zelf mjj verhaal nog eens te lezen en volgens mij ben ik betoverd door die kleur :yum::joy:

1 like