Ik moet zeggen dat de kwaliteit en ambachtelijkheid eraf straalt. De textiele is ook mijn favoriet, maar ja, die breedte hé. Het lijkt plotseling wel of je alleen voor Panerai mooie handgemaakte banden kunt kopen…
malus65 Schreef:
Het lijkt plotseling wel of je alleen voor Panerai mooie
handgemaakte banden kunt kopen…
Daar begin ik ook achter te komen 
Mooi hoor. Persoonlijk vind ik ze het beste bij een Panerai passen, ik zie zo’n band nog niet zo snel mooi staan op bijvoorbeeld een Rolex of m’n Tag Heuer Carrera…
55/60 dollar …
malus65 Schreef:
Ik moet zeggen dat de kwaliteit en
ambachtelijkheid eraf straalt. De textiele is ook
mijn favoriet, maar ja, die breedte hé. Het lijkt
plotseling wel of je alleen voor Panerai mooie
handgemaakte banden kunt kopen…
Dan rest je dus maar 1 ding :)-D
panerai 
begreep van josip (kroatische vriend) dat er toch een paar nieuwe vrienden uit nederland bij zijn gekomen op facebook 
maardein Schreef:
Hoop dat ze zo ook voor niet facebookers zichtbaar
zijn.
Hartstikke bedankt dat je voor niet facebookers (o.a. ik) dit even hebt willen doen. (tu) Toch mooi dat ik nu even heb kunnen meegenieten. Ik ben het met Capice eens dat dit voor o.a. de Panarai liefhebbers mooie banden zouden kunnen zijn.
Je kunt ze al wel kopen op Watchuseek, mooie prijs van slechts $ 52,- per stuk incl. shipping:
http://forums.watchuseek.com/f319/fs-diaboliqstraps-5-ammo-straps-handmade-germany-619929.html
Eric
BreitlingBerend Schreef:
malus65 Schreef:
Ik moet zeggen dat de kwaliteit en
ambachtelijkheid eraf straalt. De textiele is
ook
mijn favoriet, maar ja, die breedte hé. Het
lijkt
plotseling wel of je alleen voor Panerai mooie
handgemaakte banden kunt kopen…Dan rest je dus maar 1 ding :)-D
Wahahaha! Hj is goed!
Ik vind die textiele band erg tof (tu)
dat zijn inderdaad erg geschikte prijzen voor zo’n stukje ambacht!
Rick Schreef:
55/60 dollar …
Idd, mooie banden voor een mooie prijs.
EricPP Schreef:
Je kunt ze al wel kopen op Watchuseek, mooie prijs
van slechts $ 52,- per stuk incl. shipping:http://forums.watchuseek.com/f319/fs-diaboliqstrap
s-5-ammo-straps-handmade-germany-619929.htmlEric
Bedankt voor de tip(tu)
Heb hem gisteren een berichtje gestuurd met een verzoek voor een custom band en zal hopelijk tzt een leuk resultaat kunnen laten zien