- Ik heb geen Facebook-account
- Zijn webadres geeft een ‘coming soon’-bericht
- Zijn Photobucket-account is afgeschermd of het doet het niet?
Je bent iets te snel met reclame maken, denk ik.
Menno
ik heb wel facebook…
wat ik daar zie, ziet er veelbelovend uit!
ik wilde wat bandjes gaan bestellen op een bekende Nederlandse site, maar ik wacht nog wel ff… als deze binnenkort online komt ga ik zeker even shoppen!
Helaas hier ook geen facebook maar inderdaad wat ik op andere sites zie, ziet er goed uit (tu)
zeker, fraai voor Panerai…
(tu)
Oh ja, Facebook rules 
schmeink Schreef:
(tu)
Oh ja, Facebook rules
Social media sucks. 
dreski Schreef:
schmeink Schreef:
(tu)
Oh ja, Facebook rules
Social media sucks.
+1
Sieb Schreef:
dreski Schreef:
schmeink Schreef:
(tu)
Oh ja, Facebook rules
Social media sucks.
+1
+2
Kortom, het onderwerp van dit topic verandert -mede door mijn toedoen- van ‘mooie bandjes’ naar Facebook j/n. Dussss… Facebook is niet de plaats om je kunsten (banden-assortiment) te tonen.
Menno
+1 (tu)
XXoF Schreef:
+1 (tu)
+2 (tu)
+10
waarom niet?
wanneer je voldoende “fb vrienden” hebt die gek zijn op horloges en bij je kopen
is het toch een mooie manier om ze te laten zien.
Rick Schreef:
waarom niet?
wanneer je voldoende “fb vrienden” hebt die gek
zijn op horloges en bij je kopen
is het toch een mooie manier om ze te laten zien.
Omdat je als nietsvermoedende zoeker-naar-banden een extra handeling moet doen om ze te kunnen zien (fb-account hebben/aanmaken); een doodzonde in internet-land en omdat je als ondernemer nooit ‘voldoende’ fb-vrienden hebt: je moet telkens nieuwe klanten aanboren. Je vaste groep ‘vrienden’ is op een bepaald moment voorzien!
Ik wacht wel tot de website online is en de gallery het doet. Nogmaals, alle goede bedoelingen ten spijt, je bent te vroeg met het reclame maken.
M.
Er zijn zoveel bedrijven die op soortgelijke wijze bekendheid vergaren. Over Fenix heeft ook al het nodige op dit forum gestaan, maar die website is er ook nog steeds niet (via facebook zijn ze uiteraard wel te vinden)
@Rick: ik ben blij dat je op tijd begonnen bent met reclame maken, anders had ik inmiddels elders besteld…
@thieuster: bandjes kun je ook niet kopen via facebook, het is slechts een communicatiekanaal, dus ook ik (met facebook) zal moeten wachten tot de site online is
hij doet het voor de fun … niet om rijk van te worden.
dan is het net even anders.
wanneer je het groot aan wil pakken moet je een eigen site hebben inderdaad.
Even proberen voor de niet-facebookers

Hoop dat ze zo ook voor niet facebookers zichtbaar zijn.
(tu)
Vind de textiele (2e) band mooi. Als hij nu ook nog in 20 of 22mm breedte leverbaar wordt/is…
Menno
Wat kosten de bandjes eigenlijk?