Even (weer) voorstellen

Jaren geleden (2007) was ik een regelmatige bezoeker van HF. Ik kwam toentertijd via dit forum in aanraking met Hans Mennink (Nivelacuso) die me geweldig heeft geholpen met de aanschaf van een Speedmaster uit mijn geboortejaar: 1969. Ik ben nl op dezelfde dag als de maanlanding geboren en hierdoor vernoemd naar de drie astronauten Neil Armstrong, Edwin Aldrin en Michael Collins (ik heet formeel Edwin Neil Michael). En dan moet je natuurlijk een speedmaster uit ‘69 hebben. Hans heeft een leuk stuk over de verschillende versies geschreven, kun je evt nog wel vinden indien je zoekt op ‘speedmaster’ en ‘ geboortejaar’. Inmiddels heb ik recent een Panerai 321 gekocht en dat bracht me weer naar dit forum, waarin zoveel is te lezen en te leren over horloges. En waar met zoveel enthousiasme en passie kennis wordt gedeeld, met regelmaat afgewisseld met de nodige humor. Ben dus blij weer terug te zijn en van plan om lekker te lezen, te participeren en te leren van dit leuke forum. Groet Edwin

62 likes

Welkom terug Edwin :wink:

Welkom…:+1:

Welkom terug zou ik zeggen :+1:t2:

Welkom terug Edwin. Het verhaal over jouw Speedmaster is bijzonder om te lezen en staat op zichzelf :muscle:t3:

Welkom :+1:

Welkome back Edwin!

Mijn beste,

Wederom van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Leuk. Positieve vibe. Welkom… terug!

Welkom terug!

Dank allen!

Welkom terug Edwin, Neil, Michael :wink:

Welkom terug!

Welkom terug hier op het forum :smile: Is je hier na een jaartje of 15 al wat opgevallen m.b.t. toen en nu ?

‘Daar heb ik geen actieve herinnering aan’ :grin:, maar volgens mij was Tisot62 toentertijd ook al van de partij

Welkom!
:rocket:

Welkom Edwin en opnieuw veel plezier hier gewenst!

Welkom :smiley:

Welkom!

Welkom (terug).
Ik ben zelf geen Speedmaster fan, maar als je zo’n band hebt door geboorte en -namen krijgt het een hele andere lading.

1 like