Even wennen voor de Squale liefhebbers?

De 30 atm Pan American GMT !

In ieder geval wennen voor mij.
Ik vermoed dat deze in Azie blijft en niet in Europa uitkomt. Vreemd detail is de lugbreedte van 21mm, waar geen Squale straps voor te verkrijgen zijn.



Plaatjes van Gnomon

1 like

Past prima in de koers die ze a la Steinhart varen met het maken van midprice Rolex hommage modelletjes…

1 like

Jammer! Ik was geen squale liefhebber en word het van deze ook zeker niet!

Dat ze dit erbij zetten bij gnomonwatches vind ik best schaamteloos:

“Based on a vintage diver model produced by Squale in the 1960s with the added feature of a GMT function. Tastefully done for that ultimate nostalgia.”

-edit- ondanks het feit dat het PAN AM hommages regent momenteel hou ik me nog steeds aanbevolen voor een hFLE 2011

Niet voor mij, ben wel squale liefhebber.

Heb een 50 Atmos en een 20 Atmos, hoewel die laatste ook een duidelijk geĂŻnspireerd model is, heb ik hem vooral gekocht voor de uitstekende brouwkwaliteit.

De band er van is fantastisch.

Ik ben wel een fan van Squale maar ik kan hier niet aan wennen. Een ordinaire Pipo de Kloon in mijn ogen.

Het merk Squale associeer ik met kloeke duikhorloges uit de jaren zestig en zeventig. Authentieke horlogekasten die ook door gerenommeerde merken als o.a. Blanpainc en Heuer werden gebruikt.

Dit is voor mij een echte Squale :sunglasses:
[URL=http://s247.photobucket.com/user/Siemeon/media/berios/20150412_095657_zpsck0hekru.jpg.html]

[/URL]

5 likes

Dit is ook echt Squaleđź‘Ť

3 likes

Zeker weten! Schitterend :ok_hand:

Niet een erg origineel modelletje wat mij betreft.
Hier zijn er al genoeg van.

Springt nou echt iedereen op de Pan Am hommage bandwagon? :confused:

proost!

Ok Malus! Die vind ik dan weer wel super!

Squale, van de klatsers van weleer, deze firma bouwde zelfs de kasten voor de Blancpain Fifty Fathoms. Dit soort gepruts vind ik dan ook werkelijk helemaal ruk. Voor degenen die ik met mijn mening voor de schenen schop, op voorhand een lekker wijf:

5 likes

ook hierbij krijg ik copy cat associaties met Rolex : Red Line :wink:

Hahaha… :slight_smile:

Nou, dat vind ik alles behalve een lekker wijf…

1 like

Ik hoop dat je een betere smaak hebt, waar het horloge’ s betreft ! :disappointed_relieved:

1 like

Als ze nu eens een variant van deze Squale Master Limited uitbrengen…
Eigen gezicht en supercool! :+1:


(foto van internet)

4 likes

Kanonne… dan zou ik me nog liever bovenop la Paay storten
rheugh…!

Heeft Squale dan ook modellen met dubbele veertonnen?
Anders snap ik het verband niet.

2 likes

Zoals hier al vaak gesteld wordt; maar goed dat smaken verschillen. En onze Aziatische vrienden hebben soms een andere smaak :wink: