Event Voorstellen: JV JanVan

Hoi allemaal,

Na een tijd stil meegelezen te hebben, wordt het hoog tijd me even voor te stellen. Ik ben JB en sinds kort écht actief op het forum, mede dankzij Jaap (@SuperC ). Van hem heb ik een prachtige Speedy overgenomen en zijn enthousiasme over dit forum was voor mij de reden om meteen de stap te maken en een account aan te maken.

Horloges hebben mij altijd al geboeid, vooral de vintage stukken met een eigen geschiedenis. Ik heb van huis uit voor mij drie bijzondere horloges gekregen: een Seamaster uit 1960 die ik nog van mijn opa heb, een Jenny Sealab, en een oude rammelende Ruhla die misschien niet de meest nauwkeurige is maar juist daardoor charme heeft. Die combinatie van historie, imperfecties en verhalen daarachter vind ik echt fascinerend.

Mijn eerste voorkeur ging eigenlijk uit naar Divers en vintage, maar op de een of andere manier ben ik er nog niet helemaal uit wat mijn “signature” stijl is — ik vind te veel leuk! Door hier rond te hangen hoop ik meer te leren, inspiratie op te doen en vooral leuke gesprekken te voeren met mede-enthousiastelingen. En natuurlijk zal ik binnenkort wat foto’s van de Speedy en de andere stukken delen (het lukt me niet om deze hier te uploaden - invalid access)

Tot snel op het forum!

JV

45 likes

Welkom!

1 like

Welkom!
En veel plezier hier.

1 like

Welkom op HF :+1:t2:

1 like

Dank!

dank!

dank!

1 like

Welkom veel lees plezier!

1 like

Van harte welkom op het :watch:-forum!!

Welkom op het forum, Jan!
Met een Speedy zit je altijd goed, prachtige horloges! :+1:

1 like

welkom

1 like

Weet ik niet, geen foto’s gezien :sunglasses:

Evengoed welkom :partying_face: maar foto’s wordt ik blij van :wink:

2 likes

Welkom Jan!:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier!

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

2 likes

Dat is gewoon vakkundig een beetje de spanning opbouwen. :grin:

2 likes

Het lukt me niet om ze hier te uploaden… krijg deze melding Discourse::InvalidAccess

welkom-home

1 like