Goede deal gesloten met @Eventive
Aardige kerel en uitstekende communicatie.
Aanrader om zaken mee te doen.
Zojuist een goede deal met Eventive afgesloten,was tof en aangenaam,hij nam de moeite voor een halverwege meting dus dik in orde en een aanrader.Thx!
Na prettig contact met @Eventive een fijne Zuludiver band over kunnen nemen voor een nette prijs. Wat ook fijn was, is de zeer snelle afhandeling. Aanrader!
Afgelopen middag heeft @Eventive de Steinhart OVM overgenomen. We hebben prima zaken gedaan en tijdens het bakkie koffie nog wat gepraat over de mooie hobby. Met Albert is het prettig zaken doen en daarom voor 100% een aanrader. Ik hoop je nog weer een keer tegen te komen!
Vandaag van Albert @Eventive de Steinhart mogen ontvangen. Goed verpakt en horloge zag eruit zoals omschreven. Prima snelle deal gemaakt. Een aanrader om zaken mee te doen. Bedankt
En wederom een mooie deal gemaakt met Albert @Eventive .
Snel vriendelijk en deal snel beklonken. Betaald snel. Aanrader deze Albert
Eerste HF-aankoop. Zeer aangename en vlotte communicatie, alsmede razendsnelle verzending. Zaken doen met @Eventive is zonder twijfel een aanrader.
Nogmaals dank voor deze eerste HF-ervaring Albert!
Seiko verkocht aan @Eventive. Albert. Snel eens over de prijs. Prettig contact. Snel betaald en door mij verzonden. everybody Happy. Veel plezier met het Zwarte Schildpad
Mooie Seiko mm300 sla021 verkocht aan Albert
Snelle deal en goed zaken mee te doen leuk gesprek top
Bandje overgenomen van @Eventive. Fijn contact, snel verstuurd en heel net bandje. Alles perfect.
Horloge gekocht van Albert. Zeker aan te bevelen!
En nog een Seiko, nu een MM200, verkocht aan “vaste klant” @Eventive. 15 seconden onderhandeld op het scherpst van de snede en in 1 minuut de onderhandelingen afgerond
Zondag naar Post.nl en vandaag bezorgd bij Albert die er vanavond pas naar kan kijken
zijn echtgenote kan het mogelijk nu al geretourneerd hebben
Poljot 3133 gekocht van Albert. Super snel verzonden, prima verpakt. Prettige communicatie en nog wat aftersales (op mijn vraag: hoe doe je dit?) toe. Aanrader hier op HF!
Supersnel Mooie Crafter Blue band gekocht en ontvangen van Albert, top afgehandeld, bedankt !
Vandaag een prachtige GS overgenomen van @Eventive. Contact gezocht, snelle reactie en afspraak gemaakt.
Horloge zoals omschreven en helemaal compleet dus bedankt voor de leuke, gezellige overdracht, en het op maat maken van de band als extra
Aanrader dus
Zit vandaag achter de brievenbus te wachten op de Marinemaster die ik vlot en probleemloos van @Eventive overnam. Ik heb er alle vertrouwen in!
Een Seiko Mini Turtle overgenomen van @Eventive. Prettige en vlotte deal. Direct verstuurd en goed verpakt. Geen verrassingen bij ontvangst, dus helemaal top!