eventjes mijn eigen voorstellen

Hallo allemaal. Ik ben redelijk nieuw in het forum dus ik dacht dat ik me maar eens voorstel. Mijn naam is Ilya en ben helemaal bezeten door horloge’s (vooral vintage) Ik heb in mijn 2.5 jaar van collecting toch al een mooie collectie kunnen bemachtigen (al zeg ik het zelf). wat vinden jullie? Ik heb nu een polerouter die ik ongeveer 1 jaar geleden gekocht bij amsterdam vintage watches. daarnaast heb ik ook een mooie cwc g 10 fatboy een vostok amphibia en een certina ds 2 die ik helaas veel te weinig draag (ik verkoop hem) echter besef ik wel dat dit forum niet is bedoeld als handel site. mijn daily is een seiko sarb dat tevens mijn eerste automatic was. ook is er een mooie rodania onderweg uit Duitsland. Ik hoor altijd graag naar jullie meningen over mijn collectie en wat ik als volgende goal moet nemen. Zelf wil ik graag een vintage clamshell horloge of een certina ds of een marvin flying dutchman. Wat raden jullie me aan?

IMG_20190829_110352_890

groetjes Ilya en alvast bedankt voor jullie feedback.

28 likes

Welkom op het forum. Hele mooie horloges.

1 like

bedankt

1 like

image

1 like

Welkom hier op horlogeforum nieuw bloed en jonge enthousiastelingen kunnen we hier best gebruiken.
En laat je niet afschrikken door sommige types die er wel eens een spelletje van maken, maar die ken je vlug genoeg en het is meestal niet gemeend.
Ik was verbaast van je kennis op het treffen in Parijs :+1:

2 likes

Welkom en schitterende horloges, ik raad aan de Polerouter aan mij te verkopen :stuck_out_tongue_winking_eye::heart_eyes:

1 like

bedankt mantaray. fijn om je ontmoet te hebben in Parijs.

hahaha dit is mijn eerste vintage dus voor mij onvervangbaar. maar toch bedankt :+1::+1:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Komt best in orde, in het vintagegedeelte zijn er best veel mensen die iemand als jou graag willen helpen.
Al denk ik dat je op sommige gebieden al meer weet dan de anderen lol.

1 like

Welkom Ilya, veel plezier hier! Leuke collectie al, echt een liefhebber zo te zien :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Gaat allemaal wel goedkomen hier met jou en jouw verzameling.

Enjoy,

Voor Polerouter die je moet opsturen van
@Phoenix.bas heb ik je net een adres gestuurd dmv peebeetje.
Bas doet verder de financiën met jou.
:blush::+1:

4 likes

Welkom

1 like

Welkom!

1 like

:confounded:

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom

1 like

Welkom!

Het is wellicht wel aan te raden niet je volledige naam op het forum te zetten.

1 like

Welkom in de wondere wereld van Horlogeforum!

1 like

Welkom! Ik mis nog een foto van je Eigen watch.:wink:

1 like