Eventjes voorstellen

Zoals zovele mij al voorgingen, zal ik me ook even voorstellen op dit mooie forum.

Ik ben op dit moment 18 jaar oud (een van de jongste hier misschien wel?) en heb horloges altijd al mooie voorwerpen gevonden. Op dit moment bezit ik 2 horloges die ik draag :
Een Tissot T-Race en een Laco Flieger Type B met Miyota movement.
Verder heb ik nog een Carrera horloge (quartz) die niet draag en een Memphis horloge (quartz) die ik ook niet draag.
Op dit moment heb ik nog een bestelling lopen bij Rob, om een mooie Seiko Black Monster te mogen ontvangen.

Ik zal (nog) geen foto’s plaatsen, omdat het fototoestel waarover ik beschik nou niet van grootse kwaliteit is.>X

Ik wil jullie wel even een foto laten zien (van het net geplukt) van mijn Tissot T-Race, omdat deze niet zo bekend is als de Laco en de Zwarte Monster.

Hier een plaatje:

Ik hoop nu dus allereerst mijn Black Monster binnen te krijgen. Omdat ikzelf een redelijke puinrat ben, ga ik binnenkort waarschijnlijk ook een mooie Pelican Case aanschaffen, waardoor mijn horloge’s veilig opgeborgen zijn.

Verdere plannen qua horloges heb ik niet echt. Ik denk dat ik wat meer op Ebay ga kijken, omdat je op die manier toch vaak aardig wat geld kunt besparen. Ik heb dit niet eerder gedaan omdat ik pakketjes uit Hongkong e.d. niet zo vertrouwde, maar misschien moet ik het er toch eens op wagen.

Het horloge dat ik eventueel zou willen als volgende aankoop is de G-Shock Mudman Stormtrooper, alleen moet ik even kijken hoe deze eruit ziet op mijn kleine pols.

Ik hoop hier nog veel te leren en een mooie, collectie op te bouwen die zeer waardevast is (horloges zijn tenslotte duur genoeg)

Groeten,
Dave

Welkom. Leuke Tissot!

Hallo en welkom! Blijft mooi die remschijf Tissot (tu)

Hi Dave, welkom op het forum! (tu)

Hoi Dave,

Welkom hier! Aan die Tissot te zien heb je een goede smaak. Veel plezier en succes met de verzameling.

Gr Wouter

Mijn beste,

Van harte welkom Dave, op dit enerverende, informatieve en kameraadschappelijke horlogeforum!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

welkom en die laco, monster en tissot mogen er zeker zijn. Ben ook wel benieuwd naar die carrera.

Bedankt voor het welkom allen.

Van de Carrera kan ik op dit moment geen mooie foto vinden op internet, dus dan plaats ik maar even een eigen gemaakte foto (excuses voor de vreselijke kwaliteit)

Wanneer ik over een betere foto kan beschikken, zal ik deze ook posten.

Deze Carrera als ook mijn Memphis heb ik op dit moment te koop staan, aangezien ik deze niet meer draag.

Van harte welkom!

Welkom en de groeten van broer T-Race.B)-

Welkom:)-D