Eventjes voorstellen

Ik dacht ik kan het maar beter goed doen toch. :eyes:

Toppie dankjewel, gaat zeker helpen!

Thanks, vind ik zelf nou ook. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom :slightly_smiling_face::+1:, tegenwoorden is er ook de alombekende ms afkorting…

1 like

Thanks! Ik heb zelf ook nog geen Overseas om gehad, bij de Vacheron Constantin boutique in Genève waar ik laatst was hadden ze er helaas geen liggen. Ik zag er wel eentje bij Schaap-Citroen liggen in Den Haag, dus ik hoop dat die er nog ligt als ik terug kom van vakantie, maar ik heb zo’n vermoeden dat dat niet het geval zal zijn. :slightly_frowning_face: En wat betreft de King Seikos, de nieuwe vind ik echt super gaaf, alleen ik heb nog niks vintage dus ik vind dan wel leuk om met een vintage King Seiko te beginnen.

Dankjewel!

Thanks HM! :wink::joy:

1 like

Welkom op HF. Geniet van onze gezamenlijke passie & hobby

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom :slight_smile:

1 like

Dat klopt :blush:

1 like

Welkom en veel HF-plezier!

1 like

Dank jullie wel, iedereen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dan ben ik wel benieuwd wat de ms afkorting betekent. :thinking:

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum. Aan jouw voorkeur voor bepaalde horloges mankeert helemaal niets.:+1::innocent:

1 like

Welkom :blush::+1:

1 like

Dankjewel, gaat zeker lukken!

Thanks! Altijd leuk om te horen. :grinning_face_with_smiling_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Thanks! :slightly_smiling_face:

Welkom :+1:

Welkom op dit leuke forum maar dat wist je natuurlijk allang :wink:. Dat je een groot liefhebber bent van mechanische horloges kan ik helemaal begrijpen, maar soms is een quartz wel handig als je geen zin hebt om je horloge weer eens op tijd/datum te zetten.

Geen idee welke horloges je nu nog in je collectie hebt, laat daar eens wat foto’s van zien :wink:.

Je grail watch Vacheron Constantin zal er huis wel komen hoor, maar een mooie GS hi-beat is natuurlijk ook een goede keus. Nu staan er best wel veel Spring drivers op het HF. Maar kijk ook eens naar deze (zie foto) is echt een mooie GS en die staat er nog niet zoveel op terwijl dit toch een plaatje van een GS is. Veel succes met je zoektocht, je bent in ieder geval goed bezig :+1:

1 like