Welkom Roy!
Welkom op het HF Roy
hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
grt. Gerard
leuk, je enthousiasme, en ook een leuke klok!
De Boss klokjes zijn altijd smakelijk/aantrekkelijk vorm gegeven.
Ik vind ze wat groot gevormd, maar hebben leuke details.
Welkom. Mooi horloge, maar zo als hier al aangegeven wordt, is Boss onder de puristen geen echt horlogemerk. Als je hier op het forum wat rond kijkt zie je merken die al jaren en jaren horloges maken al dan niet met hun eigen uurwerken.
Dus als je nog wat verder wilt gaan in de hobby, en beslist een horloge erbij te kopen, wat denk ik wel gaat gebeuren als je vaker het forum gaat bezoeken, wil ik je de tip geven eens te kijken op het forum naar “echte” horlogemerken, en er dan daar 1 van aan te schaffen.
Denk daarbij aan merken zoals bijvoorbeeld; Seiko, Oriënt, Tissot, Certina, Steinhart, div russen Poljot en Vostok, div microbrands zoals Borealis, Aramar, Aevig, en natuurlijk de topmerken: Rolex, Breitling, Panerai, Tudor en Omega enz enz.
Er zijn zoveel wel “echte” merken waar je als beginner nog nooit van gehoord hebt (spreek uit eigen ervaring destijds) maar die in het horlogewereldje echt gewaardeerd worden. En eerlijk gezegd is het ook wel terug te zien in de kwaliteit.
Maar je moet natuurlijk altijd kijken wat jezelf mooi vind! Is dat de Boss? Dan had je geen betere keuze kunnen maken.
Veel plezier hier!!
Welkom en veel plezier gewenst .
Welkom!!
Geniet van de horloges die hier verschijnen en je ziet gauw genoeg waar je Boss horloge zijn looks van heeft gekregen.
@JTrapman Is het niet? 
Niet van mijn exemplaar, maar wel van een broertje ervan 
Welkom op het forum. Dat de hobby maar mag groeien!
Had je niet beter eerst kunnen registreren voordat je een horloge ging kopen? 
welkom and have fun!
Sorry, inderdaad broertje ervan.

Welkom en proficiat met je nieuwe aanwinst!
Welkom en mooi horloge!
Welkom!
Jij moet er blij mee zijn en of dat nu Boss is of Rolex…
Welkom!
En ik vind het een zeer geslaagd ontwerp.
En de band en vooral de sluiting is echt heel erg mooi. Prachtig weg gewerkte sluiting.