Eventjes voorstellen

Goedenavond leden,

Ik ben Roy, 25 jaar en kom uit Utrecht. Na een tijd dit forum gevolgd te hebben, heb ik zojuist dus ook maar een account aangemaakt.

Ik ben totaal geen horloge expert, maar kan genieten van de fotos die hier op het forum voorbij komen en de interessante topics/verhalen. Na een aantal ‘goedkope’ en simpele horloges uit mijn jeugd, heb ik vorige week mijn eerste echte horloge gekocht. Het is waarschijnlijk in jullie ogen geen superhorloge, maar ik ben er harstikke blij mee en vond dit een mooi-tje om mee te beginnen. Op naar de Rolex, haha!

Het is de Hugo Boss chronograaf model hb1512965. Heb hiervoor €430 betaald.

Fijne avond leden, en hoop veel plezier te hebben op het forum!

9 likes

welkom!

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom en veel plezier hier :slight_smile:
Rolexje laten zitten joh… :slight_smile:

1 like

Welkom Roy!
Wie wil er nou een Rolex, is volgens mij hier de VW Golf van de horloges :wink: :stuck_out_tongue: (geintje)

3 likes

Mijn beste,

Leuk, weer een enthousiast horloge-liefhebber er bij.:watch:
Van harte welkom dan ook Roy!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Dikke klok zeg!

Van harte welkom.

1 like

Welkom Roy. Mooi horloge heb je aangeschaft. Onder de puristen hier wordt het waarschijnlijk niet als een echte gezien omdat Boss niet echt een horloge geschiedenis heeft, maar wat in zijn voordeel spreekt imo althans is dat het geproduceerd word door de Swatch group. Dus als het goed is zit er wel een eta uurwerk in en dat is nooit slecht toch? Mocht ik het bij het verkeerde eind hebben dan verwacht ik verbeterd te worden. Hoe dan ook gefeliciteerd en veel plezier ermee. :+1:

2 likes

Welkom op Horlogeforum, Roy!

1 like

Even gekeken, schijnt een Quartz uurwerk in te zitten. Maar goed, wat wil je voor die prijs haha.

welkom, leuk horloge

1 like

Welgekomen en veel plezier gewenst op hf!

1 like

Welkom :clap:
Mooi horloge hoor !

Veel plezier hier.
Pieter.

1 like

Welkom Roy,
Mooi horloge !

1 like

Zal mezelf maar ff verbeteren, heb het opgezocht. Niet Hugo Boss, maar Calvin Klein wordt door de Swatch group geproduceerd. Foutje bedankt!!! :blush:

1 like

Van harte welkom hier.

1 like

Welkom en veel plezier hier!

1 like

Welkom Roy, leuke Boss. Da’s een flinke knoeperd, volgens mij! :grinning:

1 like

Welkom…

Mooi horloge ! Veel plezier ermee.

1 like

welkom Roy

1 like