Is die al besteld?
Met dat budget zou ik sowieso voor Seiko gaan. Die duikertjes die de Skx serie opvolgen. Of een leuke Presage. Of deze nieuwe Speedtimer:
Affordable => Seiko 4 life.
Das mien merk jong!
Nee nee, ik spreek altijd met mezelf af, als ik het over een week nog graag wil, dan gaan we over tot bestellen. Dit om impuls aankopen te voorkomen. Ken mezelf al langer dan vandaag😅
Nadeel van een uitstekend glas als het hardlex is dat het snel krast als je hem als Everyday watch gebruikt
Maar aangezien dit topic redelijk druk is, en er schijnbaar een hoop mensen op zoek zijn naar horloges tot 500 euro, is het misschien een idee om dit topic om te toveren naar een topic met de beste horloges tot 500 euro.
Zodat wanneer mensen opzoek zijn ze een mooi overzicht hebben van welke horloges er te krijgen zijn voor dit bedrag. Moeten we natuurlijk niet boven budget gaan, want dat heeft weinig zin dan😅
Beetje patina hoort erbij he😝 denk dat dit horloge best mooi oud kan worden icm met die aluminium insert.
Niemand heeft het nog gedaan, dus dan doe ik het maar. Kijk eens even naar Dan Henry, solide horloges voor niet al te veel geld en in jou geval nog ver onder budget.
Wou dat ik dat had, bij mij is het direct bestellen en dan kijken of het een blijvertje is🤫
Het is ook niet makkelijk😅 liefst druk ik ook gelijk op die knop hoor. Maar al diverse keren meegemaakt dat wanneer een horloge besteld is ik alweer iets anders tegen kom🤣 nare hobby is het ook he.
Jullie zijn snel. Ik kijk het meestal een paar maanden aan hahaha. Voor de Oris Divers 65 zelfs bijna twee jaar maar goed, dat heeft er meer mee te maken dat die lastig te verkrijgen is hahaha
Wel een hele vette klatser!
Euhhhhh… misschien toch even vaart maken:rofl: