Beste mede horloge lierfhebbers,
Na regelmatig op dit forum terecht te zijn gekomen en zelfs een aantal jaren geleden te hebben geregistreerd…, toch maar eens netjes voorstellen.
Ik ben Ferdinand, 41 jr uit Nijmegen. Sinds mijn 6e jaar besmet met het horlogevirus.
In de familie was het goede traditie, bij je eerste communie een horloge van opa en oma te krijgen. Aangezien ik deze was vergeten, pieste ik naast de spreekwoordelijk pot en daarmee starte een frustatie en het virus…
Vele jaren later heb ik 10 horloges, waaronder een paar erfstukken;een goude dresswatch Prisma, handopwinder en een zilveren zakhorloge.
Mijn eigen keuzes gaan momenteel richting Seiko en Omega. Van die laatste heb ik een Seamaster Pro, van de Seiko’s: SKX007, een 7002, een SSA049, een groene alpinst en een witte SARB. Verder een Oris BC Chrono.
De Tudor van mijn gebruikersnaam heb ik recent verkocht, daarvoor in de plaats ga ik op zeek naar een gebruikte Speedy Pro.
Tot zover de introductie, ben van plan actief te gaan deelnemen, helaas kan dat (volgens mij althans) niet via Tapatalk?
Groeten,
Ferdinand