Evt 2e vintage! is ie echt of niet :)

Kent iemand deze klok, is het iets en wat zou je ervoor betalen?

Ik kan het model niet plaatsen maar het lijkt me een re-dial. Heb je een referentie nummer wellicht?

Daar heb ik zojuist even om gevraagd. Even afwachten.

Ik vind de kroon erg klein t.o.v. z’ n guards.

Zo maar een vibe

Elf.

Fake.

Is een india redail
Check de dial van mijn ‘‘technos’’ die is op het merk na exact eender.

Het kroon symbool op de achter deksel is niet het originele logo.

Dit wel:

Grt.

Ik ben eens een beetje gaan snuffelen op Ebay maar het lijkt er verdacht veel op of deze ook uit de overschilder fabriek in India komt :smile:

Mijn Technos wel iig

Hmm, van sommige klokjes snap ik het dat ze daarvan graag een redail maken. Maar je gaat toch niet lukraak alles maar namaken? Ik zou dan specifiek denken aan hele gangbare horlogekasten. Geloof jullie natuurlijk graag maar ze kun je bijna niks leuks meer kopen :frowning:

In india maken ze niks na.
Ze assembleren de onderdelen die ze hebben door elkaar heen.

Kijk maar naar Favre leuba en Camy.
Zelfde kasten en uurwerken met altijd die nylon spacer in de kast die niet past.
Altijd fhf-st 96 uurwerkjes er in

Het maakt niet uit van welk horloge dat onderdeel is …als het past is het goed.
En dan de dials…tja…kleurrijk…

Van die merken heb ik zelf zat exemplaren gezien.
Maar waarom iets maken wat de fabrikant zelf misschien nooit gemaakt heeft?

Omdat je het dan makkelijk kunt vergelijken, nu noem je het gewoon zeldzaam en omdat jij niks kunt vinden wat er op lijkt zal het dus wel kloppen… :wink:

1 like

Als je ziet wat deze allemaal maakt

http://www.ebay.co.uk/sch/watchmakershop/m.html?item=181848750567&rt=nc&_trksid=p2047675.l2562

Ik heb hem wel eens eerder laten zien, maar kijk eens hiernaar. Allemaal met de hartelijke groetjes uit India.

1 like

Haha oei. Hoop van deze ken ik idd. Weet niet of dit lukt http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=321848682286&category=31387&pm=1&ds=0&t=1441398900036

Zal dan denk ik een van zijn eerste neppers worden. De beste man heeft 1586 reviews en 100%. Zo leer ik toch weer nieuwe dingen.

@Vintage1982 Hé, Melvin, en dan heb je deze nog niet:

Ik kwam vandaag nog op internet twee Fortis chrono’s tegen met Myota mechaniek erin, werd er netjes bij vermeld :smiley:
Dus niet alleen redials, maar gewoon veel fakes :-1:

1 like

Het wordt iig serieus opgepakt. Weet iemand waar het evt referentie nummer te vinden is?

Hallo,
eine Referenz Nummer kann ich auf der Rückseite nicht erkennen,
die Uhr wurde mir als Original verkauft, ich bin leider kein Fachmann, wenn Sie allerdings meinen das eine Referenz Nummer vorhanden sein soll, werde ich die Uhr am Montag zu einem Uhrmacher zur Prüfung geben, sobald ich Informationen erhalle, melde ich mich umgehen bei Ihnen.
Ich bitte um Ihr Verständnis und wünsche Ihnen weiterhin einen schönes Wochenende.
Mit freundlichen Grüßen

@Jur ? :wink:

Denk dat ik ga voorstellen dat ik de klok beoordeeld wil hebben. Mocht dit toch lastig of vaag worden dan zie ik op basis van jullie kennis mooi van de koop af :slight_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.