ik kwam wat oude foto’s tegen van horloges die ik heb gehad…het zijn ze niet allemaal maar toch wel aardig wat 

Voor elke dag van het jaar een. Jezus wat een klokken.
Hoeveel heb je er nog over?
jeronimo Schreef:
Voor elke dag van het jaar een. Jezus wat een
klokken.
Hoeveel heb je er nog over?
stuk of 10 hangt er beetje vanaf wat je wel of niet echt meeteld …
Mijn hemel! ::o
gr Ron
Ik ben geschokt…Ik durf zo een topic niet aan te maken. 
Wow Joost, ik wist niet dat je er zoveel hebt gehad! Veel hebben volgens mij ook niet eens de “nieuwe aanwinsten” ronde gehaald. 
Van alles wat ik zo voorbij zie komen vind ik alle Omega’s en Rolexen en sommige Seiko’s het mooist. Ben nu ook wel benieuwd wat er over is gebleven.
Tjonge kun je niet even waarschuwen? Ik sta nu al een kwartier mijn modem te blussen!
Wow, wat een ex-collectie zeg…Grandioos!
Dick
dreski Schreef:
Ik ben geschokt…Ik durf zo een topic niet aan
te maken.
gewoon een keer doen… 
Jaap-Wim Schreef:
Wow Joost, ik wist niet dat je er zoveel hebt
gehad! Veel hebben volgens mij ook niet eens de
"nieuwe aanwinsten" ronde gehaald.Van alles wat ik zo voorbij zie komen vind ik alle
Omega’s en Rolexen en sommige Seiko’s het mooist.
Ben nu ook wel benieuwd wat er over is gebleven.
zal binnenkort als mijn twee nieuwe aanwinsten die nog moeten komen er zijn een keer een totaal foto maken…
tja soms gaat het hard, en soms heb ik ze wat langer…ik heb alleen zelf gemaakte foto’s gebruikt en daardoor missen er nog een aantal.
Dick V Schreef:
Tjonge kun je niet even waarschuwen? Ik sta nu al
een kwartier mijn modem te blussen!
Wow, wat een ex-collectie zeg…Grandioos!Dick
lol 
Sjonge sjonge zeg wat een hoeveelheid, ben een beetje sprakeloos::o
Goeie genade wat een hoop klokken, ik kan inmiddels een ei bakken op mijn modem. Zitten echt prachtstukken tussen, met name de rolexen maar zeker ook anderen! Over wat voor periode zijn deze moet ik deze aan- en verkopen rekenen? Zitten er nog horloges tussen waar je echt spijt van hebt dat je ze hebt weggedaan (ik zou er wel een paar kunnen bedenken
)?
Wat een hoeveelheid ja, veel gevarieerd, veel vooraanstaande en dure merken, hoewel ik de Certina DS Podium en de Seiko 5 met witte wijzerplaat en leren bandje het mooiste vind 
Inderdaad wat een lijst… ongelooflijk en ja mijn Seastar ligt er ook tussen…
oooh, heb je de witte Seamaster GMT nog…?
‘En God liet de mens zien hoe klein is was …’
Poef! Dat zijn er nogal wat! Een aantal herken ik (heb ik of heb ik ook gehad). Maar wat heb je met die Jenny gedaan!?!?!?
leeuwentemmer Schreef:
Goeie genade wat een hoop klokken, ik kan
inmiddels een ei bakken op mijn modem. Zitten echt
prachtstukken tussen, met name de rolexen maar
zeker ook anderen! Over wat voor periode zijn deze
moet ik deze aan- en verkopen rekenen? Zitten er
nog horloges tussen waar je echt spijt van hebt
dat je ze hebt weggedaan (ik zou er wel een paar
kunnen bedenken)?
alleen de seiko arctura is van voor september 2005 de rest erna, toen kocht ik mijn eerste van 3 seamaster automaten bond versies …zo zijn er meer die ik vaker heb gehad maar gelukkig heb ik geen spijt van horloges die ik verkocht heb en niet meer zou kunnen kopen.
al vond ik de piaget upstream bijv erg aardig al compenseerde dat niet zijn waarde
de sub lv is bijv weg gegaan voor een nodate die ik mooier vind en voor mijn doen lang heb gehad 1,1/2 jaar en daar heb ik er later ook weer 1 van gehad alleen minder mooi dan mijn eerste wat dan ook weer de rede was dat hij weg ging…
pieterG Schreef:
Inderdaad wat een lijst… ongelooflijk en ja mijn
Seastar ligt er ook tussen…
oooh, heb je de witte Seamaster GMT nog…?
grappig, er zijn er meer op het forum blijven hangen…ik vind het ook leuk ze af en toe voorbij te zien komen
de witte gmt heb ik langer niet meer…vond het optijd zetten wat te lastig en hij is wat dikker dan een gewone wat ik ook net even minder vind.
verder een hele strakke klok
Henrik Schreef:
Poef! Dat zijn er nogal wat! Een aantal herken ik
(heb ik of heb ik ook gehad). Maar wat heb je met
die Jenny gedaan!?!?!?
de jenny heb ik gekregen van een collega…ik zou hem opknappen maar helaas was hij te ver vergaan (was niet meer waterdicht en had bijtende vloeistoffen gezien) en omdat hij van zijn overleden vader is geweest heb ik hem terug gegeven omdat het voor hem meer waarde had dan voor mij.
dat is een hele lijst…leuk ook die collectie uurwerken!
Heb je ook horloges die je nooit zult verkopen??
Groet,
Arno.