Ex Rolex AD klapt uit school

Paul Thorpe spreekt met een ex Rolex AD over prijzen, wachtlijsten en marges. Veel kijkplezier.

1 like

Niet gezien, maar weet dat de man op een Rolex ramkoers ligt dus enkele korrels zout genieten de voorkeur bij deze maaltijd…

1 like

Ah… hij wil ze Thorpederen.

15 likes

Kneus of niet, of je nou met motor-, auto-, kleding- of horloge-zaken praat, de AD status is aan belachelijk hoge eisen gekoppeld. Ik heb de video niet uitgekeken omdat het een algemeen bekend verhaal is.

1 like

Lever je een een extreem goed verkopend product, dan zijn tussendealers gewoon irritantste mee-eters.
Pablo Escobar was zich hier al eerder bewust van.

4 likes

Waarom?

Allemaal afknallen dan, die AD-ers?

2 likes

:joy:
Niemand die @Climholland hier even voor roept? Doe ik het.

2 likes

Is wel de snelste weg. Maar ze zullen het vanuit Genève wel iets subtieler gaan aanpakken gok ik.

1 like

Geef het nog een paar jaar, en dan gaat 80% rechtstreeks via de Rolex webshop.

Tussenhandel kost geld en gezeur.

Heb het geluisterd. Verder geen schokkende nieuwtjes.

Daarbij is deze voormalige AD in 2010 (of 2012 ) gestopt met AD zijn. Tot zover zijn 2020 inside information.

1 like

Hij schijnt ook boos op Rolex te zijn, omdat hun volgens hem een Rolex in beslag hebben genomen (nadat deze ter reparatie is aangeboden) en willen ze volgens hem niet terug geven. Ondanks politie rapport etc.

Ja. Alleen zijn tanden zijn zo bleek dat ik geen medelijden kan voelen.
En hij heeft onder getatoeëerde handen.
:see_no_evil:

5 likes

Eigenlijk al triest genoeg dat ik de naam van de beste man ken :mask:

1 like

haha dat zal iedereen opvallen ja…

Ik kijk ook naar hem als een zeurpiet, en ik ken hem alleen van het vorige verhaal. Als hij hem alsnog terug krijgt, wat ik wel verwacht, komt er dan een joetoep filmpje waarin hij door het stof gaat?

Zelf citeren is altijd een optie :slight_smile:

1 like

Dit filmpje?

Sja, ik snap hem wel.
Aan de andere kant, als hij verzekerd was en de verzekering heeft uitgekeerd (hint; zoiets zegt hij niet, puur speculatief) dan is het horloge nu van de verzekering. Ik begrijp het ook als Rolex dat uitgezocht wil hebben en daar misschien weer een andere partij voor gebruikt.

1 like

Als hij gewoon de juiste weg volgt dan komt het horloge echt wel weer bij hem terecht.
Dat ze hem niet meteen in een envelop stoppen en opsturen snap ik ook wel, daar zijn tal van redenen voor die al zijn behandeld.

1 like

De ex ad’er zegt niks nieuws. Algemeen bekend dat er gewoon schimmige spelletjes worden gespeeld door de gemiddelde Rolex AD’er. Ben er langzaamaan (bijna) klaar mee en heb mijn zinnen gezet op een leuke AP, maar ook daar helaas weer te maken met onzuivere praktijken en vage beloften. Ik zie het wel, ik ga in ieder absoluut geval geen package deal nemen oid, zoals meerdere AD’s me kort geleden voorstelden (voor een nieuwe sub), ik hoef hun incourante zooi niet en ga ook geen 34.5k stukslaan op een day date die ik mooi vind maar niet per se wil (hoewel ik het bijna had gedaan ook nog…). Succes met die hele kuthandel, ik wacht wel op een stevige crisis, kijken hoe ze dan nog doen.

13 likes

Dubbele likes verdiend wat mij betreft.
Boycotten die handel.