Exactus

Wie kan mij meer vertellen over dit horloge?

Ik zal eerdaags eens proberen een betere foto te maken en deze plaatsen.

Exactus
Ancre 15 Rubis
kast 18 karaats
nr. 01xxx van 43590

Het horloge heb ik van mijn opa en ik zou graag meer willen weten over het merk en uurwerk.

Bij voorbaat dank.

Jaap

Kan er iemand mij op weg helpen, ook google helpt mij niet echt op weg.

Bijvoorbaat dank.

Wij zitten op die goede foto’s te wachten Jaap. Foto van de voorkant en van het uurwerk, de afmetingen van het horloge enz enz.

Ik heb getracht wat betere foto’s te maken maar dat valt nog niet mee. Ook het “tulpje” gebruikt en in daglicht zoals hier op het forum gelezen maar zal toch aan een ander toestel moeten denk ik.

Onder het merk Exactus op de wijzerplaat staat; Ancre 15 Rubis
Achter op de kast staat; 18k en nr. 01xxx met daaronder 43590


wat voor een toestel gebruik je? dit lijkt wel met een telefoon gemaakt.

Het lijkt me een mooi horloge…

Een Sony cybershot dsc-u20 uit 2004.

Ik zal echt eens voor een andere gaan kijken. De compactheid van de camera is leuk maar daar houd het mee op.

Canon powershot A430 kost rond de 130 euro, zit alles op wat op de duurdere toestellen zit van Canon ( qua chip, de digi2, techniek wordt pas volgend jaar verkocht aan nikon,olympus enz enz)

Ik weet dat dat qua bedrag een leuk toestel is ( maar ja ben ik objectief? ik werk voor Canon,…)
Fotografeer prive trouwens Nikon en Olympus.

Ik heb dezelfde camera en maak er mooie foto`s mee.
Wat je moet doen is het volgende : zet de camera aan alsof je een foto wil nemen scrol naar het menu , ga naar size-burst en zet hem dan op de instelling 2.0 m en als je foto gaat maken zet hem dan ook niet op het tulpje maar op de " normale " stand die je eigenlijk altijd gebruikt.
Dan op het onderwerp richten de afdruktoets lichtjes aanraken , zodra hij het onderwerp scherp heeft afgesteld gaat er een piepje en het groene lampje houd ook op met knipperen.
Dan moet je afdrukken.
Succes …als mij het lukt moet jou toch ook lukken.

Zie mijn foto`s :

Groet Peter

Ik heb geen camera en dus heb ik mijn scanner gebruikt…misschien een optie ?