Exclusief wijzerplaatje....?

Druk vanaf nu jullie eigen excusieve wijzerplaat en kijk wat een uurwerkje waard wordt in de ogen van de “strandjutters”: :smiley:

http://cgi.ebay.de/BREITLING-Aerospace-E-65362-King-Abdullah-II-AS-5-E-x2_W0QQitemZ290173118124QQihZ019QQcategoryZ22203QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Met drukkende groeten,

Morse.

Ben deze ook al meermaals tegengekomen, maar ik begrijp je niet goed: fake watch of frankenwatch ?
De ebay-pagina komt me te bling-bling over om serieus te zijn.

Zeker niet fake, en dit zgn. “museum” is erg actief op Ebay.

Maarrre… 1,3 miljoen Euro voor zo’n uurwerkje dat gaat m’n begrip echt wel te boven. (misschien krijg je er nog twee miljoen batterijtjes bij…:smiley: )

(hoewel…, even vlug in de kelder gaan kijken of ik dat geld nog heb liggen, dan heb ik ook een “exclusief” horloge uit het “echte” Breitling-“museum” :wink: :wink: :wink: .

Ah, ik had niet op de prijs gelet… :smiley:

Misschien platina batterijtjes + gesigneerd natuurlijk ! ( door “plus” en “min” :wink: )

Amai !!! Zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nullen…

Die passen zelfs niet op mijn loonbriefje ! :wink:

Verderop in de advertentie stat nog: Als ganz besonderes Geschenk bekommen Sie von uns noch 4 weitere Breitlinguhren aus dem jordanischen Königshaus, so daß Sie Ihre ganze Familie eindecken können. Schauen Sie in unseren shop. dus 1,300,000 euro voor 5 exclusieve “halal” horloges.

Beetje maf. Zeldzaam en exclusief. Koop je er één krijg je er 4 bij.

Als je hiermee de USA in wil heb je ook weer wat uit te leggen bij de douane. :slight_smile:

zal m’n oliebron in de achtertuin maar weer 'ns aanzwengelen…
groet, frank.

Hij staat ook te koop voor slechts 31.000: http://cgi.ebay.de/BREITLING-Aerospace-E-65362-King-Abdullah-II-AS-5-E-x2_W0QQitemZ290134747879QQihZ019QQcategoryZ22203QQcmdZViewItem

Wel grappig dat de arabische tekens voor “King Abdullah the Second” en “KING HUSSEIN I” maar op een paar puntjes verschillen. Of zouden die er bij photoshop afgevallen zijn?

King Hussein I links en King Abdullah the Second rechts:

Ik heb zojuist eens gekeken naar wat die verkoper nog meer aanbiedt. Van zijn vraagprijzen word je in ieder geval niet vrolijk.
Volgens mij word je hier bedonderd waar je bij staat!

Paul G. Schreef:

Ik heb zojuist eens gekeken naar wat die verkoper
nog meer aanbiedt. Van zijn vraagprijzen word je
in ieder geval niet vrolijk.
Volgens mij word je hier bedonderd waar je bij
staat!

Welja, hij heeft ontzettend veel Aerospaces staan - Breitling is een mooi merk en sommige Aero’s zijn wel echt knap, maar het binnenwerk kan je bij Tissot of Certina al voor 100 euro hebben :wink: