Exclusieve horloge zaak beginnen

Ja heeft iemand een nummer van de goedkope Rolex inkoop vertegenwoordiger?

:sob: :joy::star_struck:

5 likes

Heerlijk die dubbele accounts! Lekker onder een andere naam de boel op stelten zetten, … :wink:

1 like

Beste Diederik,

Zo zie je maar weer: goede raad is meestal duur, maar hier krijg je het allemaal voor niks, dat scheelt weer.
Ik zou desalniettemin al deze adviezen en opmerkingen toch serieus nemen.

Ik ben van mening dat het succes van je zaak begint met gedegen kennis van het product zelf: het horloge.

5 likes

Gaat 'ie nou met mijn idee aan de haal?

6 likes

Nu ben ik benieuwd naar de eerste keer

1 like

Dat was hier. Wel even inlezen. :wink:

https://www.horlogeforum.nl/t/wat-is-netjes-in-verkoopland/195884/40?u=chlorophyl

Haha ik moet weer lachen!

1 like
  1. Wanneer Rolex, Omega of Grand Seiko een limited edition uitbrengen, koop je zoveel mogelijk in.
  2. Stuur een exemplaar naar Hodinkee om te reviewen en benadruk hoe exclusief het is.
  3. Doe een SEO zodat je bovenaan staat bij hits wanneer er op Google gezocht wordt naar deze exemplaren
  4. Zet bij je website dat je slechts nog maar één exemplaar over hebt tegen verhoogde prijs (want je hebt volgens hen nog maar één exemplaar over) hoewel je eigenlijk nog over 23 dezelfdehorloges beschikt
  5. Tel uit je winst.
10 likes

Door jou haat ik dingen kopen. :rofl:

2 likes

Dag Diederik,

Mag ik vragen wat je nu voor de kost doet? ben je reeds zelfstandig ondernemen en heb je kennis van handelen c.q. zakendoen (wellicht een retorische vraag maar goed).

Ik heb niet de gouden tip voor je, wat ik zou doen wanneer ik een dergelijke ambitie zou nastreven is trachten een stageplek te bemachtigen bij een dealer (AD) om zo een kijkje in de keuken te krijgen (voor zover je alles te zien krijgt) dat zou een referentiekader kunnen zijn al dan niet de plannen door te zetten.

Ook daarna is nog heel heel veel ervaring opdoen, ik denk dat als jij in de wieg was gelegd voor dit vak je dit mogelijk al had uitgevoerd ( en zeker niet de vraag had gesteld, maar daar was je inmiddels al achtergekomen)

4 likes

@monaco / @buckangel weet wel beter :grin:

1 like

Er zijn talloze goede instructiefilmpjes te vinden op YouTube, zoals bijvoorbeeld de onderstaande. Succes man, dit gaat goed komen!

4 likes

De mijne staat/stond te koop. Door Handelaar weggekaapt :grinning:

1 like

Ik moet zeggen dat de woordgrapjes mij ook hardop lieten lachen, maar de discussies erna waren ook om te smullen :ok_hand:t2:

Maargoed ff naar huis rijden, hoop niet dat ik in de @Chlorophyl e kom te staan

5 likes

Moet ik serieus nemen (oh…ja…retorische vraag)
Aan de andere kant ben je al bijna 2 weken op het forum en dan weet je het allemaal wel. Groet.

Ja dat zou mooi K zijn Sjoerd.

4 likes

Je hebt betere gehad…

2 likes

Oh ja on topic nog:

Van een 2e hypotheek wat inventaris kopen, pand huren, kekke naam en een YouTube account. Das alles wat je nodig hebt.

2 likes

Ik moet Jur vragen of hij mijn gebruikersnaam in wat leukers veranderd, dan @anon50762135EV r wat meer van maken

2 likes

Ho, ho… én bordeelsluipers.

7 likes

Dat is alleen van toepassing in Amsterdam toch?

Zou hij zijn winkeltje opzetten in Enschede heeft ie meer aan een paar goeie gummy laarzen

6 likes