Exclusieve horloge zaak beginnen

Beste leden!

Allereerst bedankt voor uw aandacht :grinning:

Sinds enige tijd wil ik een eigen zaak beginnen in verhandelen van exclusieve horloges. Nu vraag ik mij af waar en hoe ik het beste horloges kan inkopen?
Met exclusieve horloges bedoel ik horloges van merken als Rolex, Omega, Hublot, IWC etc.
Ik heb mij verdiept in chrono24 en marktplaats, maar kan dit soort bronnen niet zien als ā€˜potentiele inkoopbronnen’.
Ik kijk uit naar jullie opmerkingen + adviezen. :hugs:
Groeten,

Diederik

3 likes

@vierport @SuperC @Crownguard doe hier ff jullie geheimen uit de doeken aub, misschien ga ik dan zelf ook wel beginnenn!

39 likes

Zelfste bron halen als een grijze dealer: bij de ad.

Ik ga voor de tweede keer helemaal stuk vandaag… :joy:

Kappen nou!

26 likes

:joy:

Haaaa, ik ga stuk.

8 likes

Misschien wil coca cola je ook wel hun recept geven

6 likes

Goedbedoeld advies: het klinkt alsof je er geen kaas van hebt gegeten. Begin hier niet aan joh, je gaat onderuit.

50/50 split baby.

Drebin - Da Vinci, open for business.

13 likes

Heb je een beetje verstand van de verschillende merken, modellen, etc?
Heb je een achtergrond in ondernemen?

Gewoon uit nieuwsgierigheid :slight_smile:

9 likes

Natuurlijk niet hf vergeten, we willen wel discount.

2 likes

Ik heb wel een Rolex en een Breitling voor je te koop. Weliswaar tegen een hoofdprijs, maar dat geeft niet want zeker de Rolex wordt alleen maar meer waard.

2 likes

Nou heb je dit geheime YouTube account prijsgegeven!

2 likes

Gewoon alles uit het blauwe gedeelte kopen, wel zo makkelijk en vertrouwd, succes manšŸ‘

10 likes

Doen de andere handelaren ook :joy:
Fack, toch het geheim prijsgegeven…

2 likes

Beste Diederik,

Heel cool idee…stel dat je beschikt over een flinke zak geld en kennis van de markt. What’s hot and vooral what’s not. Dan zijn er diverse (groothandel)beursen. In AziĆ« is dit heel gangbaar.

Ik heb alleen moeite met het verdienmodel. Veiligheid en reizen vreten je marge op schat ik zo…

Nederland is maar een kleine markt…lijkt mij ook heel gaaf om zoiets op te zetten…

3 likes

Hij benoemt GS niet eens :cry:

3 likes

Wat is GS dan? Afkorting voor Guess?

35 likes

Omdat Hublot veel exclusiever is. Kijk maar op het blauwe gedeelte hoeveel GS’en er te koop zijn en hoeveel Hublots.

3 likes

Zo, nog snel even fotootjes maken, tekstjes kopiƫren en TS kan zijn eerste aankopen doen! :rofl:

1 like

Via eBay natuurlijk…