Exclusieve horloges, betaalbaar. Géén Rolex s.v.p.

Spaar je de moeite. Op de vraag van TS is simpelweg geen antwoord zonder parameters te definiëren.

image

1 like

Wat ik zeg; dat er maar 1 van is, maakt het voor mij niet exclusief. Ik vind hem gewoon niet onderscheidend in vergelijking met een hoop andere horloges. Dit specifieke model is misschien niet te verkrijgen, maar met een andere naam er op is er vast wel wat te vinden wat er op het oog vergelijkbaar uit ziet.

Bijna ??? Er is om gevochten om m in Nederland te houden !!!

1 like

Invicta is een merk die zowel exclusief als betaalbaar is. Dit is voor zowel de moderne als de vintage modellen.

1 like

Dit gaat niet samen.

4 likes

Soms moet je gewoon instemmend knikken …

2 likes

Bij dezen.

2 likes

IMG_20190418_085743_850
IMG_20190412_124920_613
IMG_20181218_001413_669

41 likes

Ben je in het bezit van deze Credor? Worden er maar 20 per jaar van gemaakt dacht ik.

Die foto’s ook…gorgeous!

2 likes

Wist niet dat die zo duur waren! :scream:
Moet ik nog een tijd Credor sparen…

1 like

In enge zin betekent exclusiviteit dat niet iedereen vrijelijk een goed kan gebruiken of erover beschikken. Invicta (en eigenlijk alle horlogemerken) kan dus exclusief worden genoemd, omdat je er voor moet betalen en er niet genoeg exemplaren van bestaan om iedereen er één te kunnen laten hebben. Het is maar net welke definitie je hanteert.

@Chillekasper Wat ben je toch een bofkees dat je dit exclusieve merk kan dragen :wink:.

1 like

I rest my case.

Deze heb ik nooit om dus zal binnenkort wel de enige zijn die nog werkt.

Veel exclusiever gaat het niet worden :slightly_smiling_face:

13 likes

Wij van WC Eend. :wink: Je hebt natuurlijk gelijk!

Nu wil ik zo een ketelaars… great!

1 like

Valt dat nog wel in de categorie betaalbaar? :stuck_out_tongue:

Betaalbaar? Je moet er voor rond de 400 euro een kunnen scoren.
Exclusief? Ben benieuwd of er nog meer HF’ers deze chrono in de verzameling hebben!

4 likes

Leuk Topic! De Graham doet Altijd pijn aan mijn ogen.

Mijn bijdrage:

c097bc6cc7d21d829390591f001a6f58f89c07c0_1_690x499

Ooit redelijk exclusief geprijsd,… Nu zeer betaalbaar.

8 likes