van Seiko Nederland kreeg ik het verzoek u allen (zolang er plaats is) uit te nodigen voor een bijzonder evenement a.s. dinsdag in Amsterdam - een prachtige gelegenheid voor iedere Seiko liefhebber! Hierbij de uitnodiging:
Exclusieve VIP uitnodiging voor 14 mei 2013 in het SEIKO Center Amsterdam
SEIKO viert dit jaar ‘100 years of SEIKO watchmaking’. In 1913 maakte SEIKO’s oprichter Kintaro Hattori het eerste Japanse polshorloge: The Laurel. Het is het begin van een lange reeks innovaties. SEIKO is uitgegroeid tot een ‘True Manufacture’ die al zijn onderdelen zelf maakt, van geavanceerde IC chips tot balanswielen en veren. SEIKO is de enige horlogefabrikant ter wereld die vier uurwerktechnieken voortbrengt: mechanisch, quartz, Kinetic en Spring Drive.
Sneak Preview SEIKO Astron en Grand Seiko
De SEIKO Astron collectie en de Grand Seiko collectie onderstrepen het vakmanschap als toonaangevende horlogefabrikant. Het SEIKO Center Amsterdam biedt u een unieke preview van de nieuwe collecties aan, met o.a. enkele speciale, gelimiteerde horloges. Deze collectie werd vorige week gepresenteerd op de meest toonaangevende horlogebeurs in Basel en dit najaar verwacht op de (Nederlandse) markt.
Ikukiyo Komatsu
Met enorm veel trots kunnen we u aankondigen dat één van ‘s werelds beste horlogemakers Ikukiyo Komatsu deze avond aanwezig zal zijn. Ikukiyo Komatsu is niet alleen meester horlogemaker maar ook winnaar van de “World Skills competition”. Tijdens deze avond zal een demonstratie assemblage worden gegeven van het Spring Drive uurwerk en uiteraard stellen we u in de gelegenheid hierover vragen te stellen. Kortom, wij organiseren een unieke avond die u als SEIKO horlogeliefhebber niet mag missen.
Wij verwelkomen u graag op onze exclusieve VIP avond op: 14 mei van 18.00 tot 21.00 uur in het SEIKO Center in Amsterdam.
(ontvangst tussen 17.00 en 18.00 uur)
Gezien de aandacht die wij onze gasten willen geven en de ruimte in onze winkel kunnen wij slechts een beperkt aantal belangstellenden ontvangen. U kunt zich aanmelden (max 2 personen) via seikocenter@seiko.nl of telefonisch via 020-3301042. U ontvangt dan van ons een bevestiging.
Met vriendelijk groeten,
Debby Peters
Shopmanager SEIKO Center Amsterdam
Dit zou ik miet mogen missen.
Maar helaas,ik heb afgelopen week een heelkundige ingreep ondergaan en het herstel verloopt minder spoedig dan verwacht.
Ik hoop dat het een geslaagde happening wordt en wacht met spanning de foto’s af.
Als late binnenkomer zag ik iedereen al vertrekken toen ik net arriveerde.
Eerste keer dat ik in de Seiko Center was. Leuke medewerkers en een vriendelijke ontvangst. Breed assortiment van Seiko is er in de shop te vinden. Van een relatief goedkope quartz tot de exclusievere Grand Seiko’s. Kweenie waarom, maar had in m’n hoofd een grotere winkel verwacht, net buiten Amsterdam gepositioneerd. Maar dit is natuurlijk slim, zo midden in de stad tussen alle winkelend publiek en toeristen.
Bijzonder om te zien voor me waren de Laurel reissue, de Ananta Spring Drive (Samurai stijl), en de Astron om de pols te hebben gehad. En de GS SD zat ook als gegoten. En de uurwerkjes zijn mooi afgewerkt en geslepen. Onder 't halogeen licht, straalden ze als regenboogjes je tegemoet.
Met zegt dat time-flies when you’re having fun. Dat was zeker waar, want voor ik 't doorhad was 't alweer voorbij. Was niet m’n bedoeling om iedereen zo lang bezig te houden, waarvoor m’n excusses :o
Voor vertrek nog even een paar kiekjes geschoten en met een goodie back huiswaarts gekeerd… om gauw nog even wat te eten. Was daar na 't werk nog niet aan toe gekomen. Met een vol buikje en prachtige plaatjes in m’n hoofd wordt 't straks lekker dromen geblazen
Zo een Grand Seiko Spring Drive… someday… someday… :z
Als late binnenkomer zag ik iedereen al vertrekken
toen ik net arriveerde.
Eerste keer dat ik in de Seiko Center was. Leuke
medewerkers en een vriendelijke ontvangst. Breed
assortiment van Seiko is er in de shop te vinden.
Van een relatief goedkope quartz tot de
exclusievere Grand Seiko’s. Kweenie waarom, maar
had in m’n hoofd een grotere winkel verwacht, net
buiten Amsterdam gepositioneerd. Maar dit is
natuurlijk slim, zo midden in de stad tussen alle
winkelend publiek en toeristen.
Bijzonder om te zien voor me waren de Laurel
reissue, de Ananta Spring Drive (Samurai stijl),
en de Astron om de pols te hebben gehad. En de GS
SD zat ook als gegoten. En de uurwerkjes zijn mooi
afgewerkt en geslepen. Onder 't halogeen licht,
straalden ze als regenboogjes je tegemoet.
Met zegt dat time-flies when you’re having fun.
Dat was zeker waar, want voor ik 't doorhad was 't
alweer voorbij. Was niet m’n bedoeling om iedereen
zo lang bezig te houden, waarvoor m’n excusses :o
Voor vertrek nog even een paar kiekjes geschoten
en met een goodie back huiswaarts gekeerd… om
gauw nog even wat te eten. Was daar na 't werk nog
niet aan toe gekomen. Met een vol buikje en
prachtige plaatjes in m’n hoofd wordt 't straks
lekker dromen geblazen
Zo een Grand Seiko Spring Drive… someday…
someday… :z
oh ja, wat ik ook leuk vond om te zien was dat ze n vitrine hebben met japan domestic modellen. ons bekende modellen als de skx007 en monsters, maar bij de lokale juwelier niet te vinden. toch leuk dat die ook aandacht krijgen bij t winkelend publiek.
Was in 1 woord geweldig.
Leuke ontvangst en veel gezien. Helaas kostte t weer geld.
Ik kon t niet laten om n seiko 5 sports mee te nemen en n leren band van seiko beste,voor mijn seiko SSC009P1?
Al met al n dure maar geweldige avond.
Met dank aan t seikocenter en seiko Nederland