@TS welkom hier!
Welkom!
Bedankt iedereen voor de hartelijke verwelkoming inmiddels al wat boeken uit en wat horloges geprobeerd. Vanmiddag ook nog even op pad
al wel wat duidelijker waar ik naar op zoek benโฆ Ik neig naar een Diver, diam. 43mm, met kroon-beschermers, mag best een beetje bonkig/solide vormgegeven zijn, met stalen of rubber band, zwarte of blauwe wijzerplaat (al moet ik zeggen dat ik een lichte voorkeur heb voor een blauwe wijzerplaat met een mooie sunburst). Deze punten opgeteld neig ik dus behoorlijk naar een Oris Aquis, maar die is (nieuw) nog even boven budget. Verder kijkend vind ik de Tissot seastar 1000 ook wel erg mooi. En dan de combi met de rubberen band, blauwe wijzerplaat en zwarte bezel. Deze wordt aangedreven door het powermatic 80 uurwerk, een aangepaste ETA 2824-1. Ik weet dat sommige mensen daar niet zoโn fan van zijn omdat het rph aangepast is naar 21k ipv 28k. Maar als daily beater wellicht het overwegen waard. Keep u posted
Verdere opties zijn de certina DS action diver op stalen band, de Hamilton khaki scuba, longines hydro conquest (moet ik nog wel even in reallife bekijken!)
Mocht iemand nog een aanrader heeft op basis van bovenstaande wensen, tot een budget van 1000 euro, verneem ik het graag.
ik weet niet of je deze site kent, hier kan je je hart op qua duikers, ook de andere niet duikers komen aan de orde maar over het algemeen alleen duikers. Ook duikers onder de 1K, en de microbrands die ook mooie duikers hebben.
Thanx ga m checken
Welkom, en veel plezier