Excuses

Aangezien ik onlangs een topic heb gemaakt over mijn nieuwste aanwinst wil ik graag het volgende zeggen:

Hierbij wil ik mijn excuses maken voor de ongemakken die sommige mensen hebben gehad van de aankoop van mijn horloge en het daarvan mededelen op deze site. Ik was in de veronderstelling dat het op deze site gebruikelijk was om te laten zien wat je hebt en wat je misschien niet hebt… Wanneer ik verkeerde handelingen op deze site pleeg of misschien mensen kwets hoor ik dat graag van u en krijgt u van mij een welgemeend excuse.

Ik wil alleen nog 1 ding kwijt: Aangezien we allemaal weten wat mooi is kunnen we het nooit met elkaar eens worden. Zoveel mensen zoveel wensen. Voor de mensen die mij niet kennen, waarschijnlijk geldt dit voor jullie allemaal, ik ben iemand die horloges interessant vindt, horloges voor de gein maar ook horloges die voor lange tijd meegaan en garant staan voor duurzaamheid en kwaliteit. Mijn vraag: wat is hier fout aan. Ik kan me niet voorstellen dat er hier alleen maar mensen zijn die Rolex, Breitling, Tag Heuer of Panerai aanschaffen, of heb ik dit verkeerd??? Waneer ik dit verkeerd heb: Mijn excuses.

I rest my case.

Het gaat om het gevoel dat je bij iets beleefd en niet om de geldswaarde! Ik kocht toen ik 20 jaar oud was een MG-B voor €3000 (zelf schuren, plamuren, plakken en lassen). en door de jaren heen kocht ik nog wat auto’s er bij, maar bij de aankoop van elke auto heb ik het zelfde gevoel!

En ik zeg maar zo” beter een blije gek op een bromfiets dan gestrest in een Ferrari”!

Bram

Het gaat hier toch om die tauchmeister? Nee man doe normaal, je hoeft geen excuses te maken! Ik zeg iedereen die om een horloge geeft ( op neppers na dan, nep rolexen enz enz) is liefhebber. En we moeten liefhebbers koesteren. Zeker omdat we elkaar gevonden hebben op dit forum.
Ik zou het jammer vinden als je niet meer mee post, en ik ben blij dat je interesse hebt in horloges!!! Dus doe vooral mee.

Kop op, Robbertsen!

Over smaak valt toch niet te twisten.Ik heb ook geen mega dure klokjes, maar daar zit het hem ook helemaal niet in, een ieder is gewoon blij met zijn of haar aanwinst. Gewoon lekker door gaan met verzamelen en lezen over deze hobby. Ik zie ook wel eens peperdure horloges voorbij komen die ik HELEMAAL niet mooi vind, maar een ander vindt ze helemaal te gek; ik lig er geen seconde van wakker.:slight_smile:

Gewoon doen wat je zelf mooi vindt!

Groet, Mark :)-D

Gewoon doorgaan.
Join the club.
Ik weet niet waar het over gaat maar dat is ook niet belangrijk.
Gewoon je eigen ding doen.

Excuses is van jouw kant niet nodig,
laat ze maar van een andere kant komen lijkt me een veel beter idee…
Wel goed geschreven trouwens je raakt het precies waar je het moet raken !

Groet Peter

Nee, geen excuses nodig, ieder zijn smaak.
Aan de andere kant vind ik het ook wel verhelderend dat iemand echt durft te posten wat hij van een horloge denkt. Ik post bij een nieuwe aanwinst waar ik eigenlijk geen barst aan vind ook wel eens een reactie als “Gefeliciteerde met je aanwinst!” terwijl ik iegenlijk bedoel “Tjonge wat een lelijk ding!”. Dat is trouwens niet altijd zo hoor als ik “Gefeliciteerd met je aanwinst” typ :smiley: soms is het luiigheid.

Ik wist het wel dat je al die Rollies en Breities Nomega’s niets aan vond.
:slight_smile:

ik kon niks schokkends vinden, maar zolang je je eigen mening geeft zie ik niet in waar je je excuses voor zou moeten maken.
ik heb liever dat mensen hun mening geven, dan dat iedereen altijd maar zegt dat ze alles mooi vinden.

vooral doorgaan… (tu)

joost

Master-Fan voor jou.