Executive

That’s the point :wink:

Ah! een ZZPer :+1:

1 like

Ow wat jammer. Heb je net de Horlogeforum Limited gemist, een EMG NL17 zie hier

Pracht automatische chrono voor € 225. Of je moet wachten totdat iemand hier zijn optie te koop aanbiedt, of in december zijn horloge.

1 like

Handwinder toch?

Jep, handwinder.

Bij ons (B) noemen ze dat een zaakvoerder :). Zelf beschrijf ik me gewoon als directeur. Hoewel ik wel internationaal georiënteerd ben (Belgisch bedrijf maar in Nederland opererend :wink: ), vind ik die Engelse termen (nog) niet nodig… :slight_smile:

Alhoewel ik BSa achter mijn naam zet (bijvoorbeeld op LinkedIn), dat dan weer wel.

Een Executive aan de pols?: Nee dank u…

Haha die zwarte lijst zou net zo goed een lijst kunnen zijn van het assortiment van watch2day🤣

Ja maar wacht op W2D staat soms ook wel een seiko skx… Dus niet zo maar alles he…

2 likes

Klopt mijn beide SKXen komen er ook vandaan.

1 like

Niet mis, maar niet echt mijn ding.
Heb ook liever een metalen armband.

Denk dat ik wanneer er een “deftig” merk op watch2day komt er daar eentje bestel.
Zijn er nog andere websites die aan te raden zijn?
.

Buiten de skx staan er soms best leuke Seiko 5-jes op en goede aanbiedingen van G-shocks. De overige 95% van de aanbiedingen is wel op deze lijst te vinden inderdaad :stuck_out_tongue:.

1 like

Over Lancaster vind ik ook niet zoveel.
Ook een plakmerk?
(ook niet op de blacklist)

Plakmerk. Leuk die blacklist, maar niet zaligmakend. Ook verouderd. Praktische tip: Zoek op merk + Watch2day en als je hem daar vindt…
En in zijn algemeenheid, waarom niet gewoon naar een goed merk kijken? Veel succes.

Als er zich een opportuniteit voordoet ben ik meestal gelukkiger over mijn aankoop. :smiley:

Ben je nu aan het zeggen dat het je niet interesseert wat je koopt zolang je maar een special price only for you my friend krijgt?

You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you
cannot fool all the people all the time. (Abraham Lincoln)

Er zijn kennelijk toch mensen in de tweede groep :wink:. Je “voordeel” is iets wat nooit bestaan heeft of zal bestaan.

Dan krijg je ook hits op o.a. Bulova, Casio, Festina, Lorus, Prisma, Pulsar, Seiko, Timex, Tissot en Torgoen. Niet allemaal hoogstaande merken, maar toch. Uitzonderingen bevestigen de regel?

Groet
Harold.

Uiteraard. Maar dat zijn bekende merken. Geen merken die je gaat zoeken op een blacklist, om je er nog nooit van gehoord hebt :wink:

1 like

De korting van w2d is geregeld niet zo bijzonder. Nu een G-Shock GD-100MS-3ER,
van 139 voor 79.95 plus 4.95 verzendkosten. Dus 84.90
Bij amazon kostie gewoon 89. Gratis verzonden.

https://watch2day.nl/deal/24725/casio-g-shock-military-gd-100ms-3er

https://watch2day.nl/deal/24625/seiko-premier-kinetic-direct-drive-srg007p1

1 like