Exit watch

Beste hf’ ers,

Is hiermee het ultieme einde van de koop- en verkoopwoede bereikt? Wie zal het zeggen.
Vast gegeven is dat lid @jehebtWATgekocht aka Maarten mij een berichtje zond, of ik naar aanleiding naar een gmt horloge topic geen interesse zou hebben in een Tudor GMT.

Na wat heen en weer mailen, vandaag een afspraak gemaakt op z’n werkadres. Vooraf had ik een beetje vrees over het gewicht, omdat ik een Longines Hydroconquest wat te zwaar/nooit de juiste bandlengte vond.

Maar wonderen bestaan, dus sinds vandaag trotse eigenaar van deze (excuses voor de matige foto’s) schoonheid.
Perfecte band, en echt wel een goed gevoel over dit horloge. Enigszins low profile, maar toch aanwezig voor de kenner.

Genoeg geluld, nog wat plaatjes voor ’ t slapengaan.

64 likes

Knap, spijt dat ik de mijne ooit weggedaan heb

Mooie aanwinst, geniet er van!

Tot de volgende. :+1:

3 likes

Gefeliciteerd met deze NA :+1::ok_hand:
Geniet ervan.

Mooi, van harte en veel draagplezier in alle tijdzones waar je nu zit! :ok_hand:

Ik heb mijn oog er op laten vallen afgelopen week, volgende week maar eens even passen en wie weet ipv. een Omega toch weer een Tudor… :wink:

Mooi👍!

Heel mooi👍

Een hele mooie topper :+1::+1:

Heel mooi! Gefeliciteerd!

Was gezellig Eddy, geniet van deze kanjer in goede gezondheid!

Gaaf! :ok_hand:

Mooi horloge verdiend wel betere foto’s :sweat_smile:

1 like

Supergaaf! Veel plezier ermee. :+1:

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!

Mooie aanwinst! Geniet ervan! :smile: :+1:

Prachtige aanwinst ! Veel draag plezier

Erg mooie horloge! Ben er zelf ook wel naar aan het kijken moet ik zeggen, dus mocht iemand nog een leuk aanbod hebben… ik hou me aanbevolen.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Een betere deal dan deze ga je niet vinden.

2 likes

Gefeliciteerd en veel plezier met deze mooie aanwinst!

Ik ook :slight_smile:

2 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
“Van je HorlogeForum vrienden moet je het hebben”.
Magnifiek hoor!!
Geniet dan ook met volle teugen van deze getalenteerde Tudor GMT. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Veel draagplezier :+1: