Exotische Casio's

We kennen wel een paar mensen voor exotische Seiko’s op 't forum. Modellen die niet op de Europese markt komen enzo.

Maar weet iemand ook een adres voor exotische Casio’s? Ik kom wel eens mooie Protrek Pathfinders en stoere G-shocks tegen, maar die blijken via de Nederlandse dealers niet leverbaar te zijn. Iemand ideeen?

ebay :wink:

Ja, da’s ook het eerste wat mij invalt. Dat is the place to be als je dat spul zoekt.

Hiquichi en Seiya Hebben ook de high end modellen, je weet wel een paar honderd euro voor een klok die een de tijd kan bijhouden in een nucleaire winter. De Stand van de kakkerlakken en passant registreert en kan aangeven of je volgende kind een meisje of een jongentje wordt, dat soort horloges. Chino-watch ook.

hharry Schreef:

Hiquichi en Seiya Hebben ook de high end modellen,
je weet wel een paar honderd euro voor een klok
die een de tijd kan bijhouden in een nucleaire
winter. De Stand van de kakkerlakken en passant
registreert en kan aangeven of je volgende kind
een meisje of een jongentje wordt, dat soort
horloges. Chino-watch ook.

LOL (:smiley:

Oeps, ik bedoelde eigenlijk iemand in Nederland…
Tot nu toe heb ik ze of op vakantie gehaald of inderdaad via het internet.

Iemand ideeen?

het forum :wink:

wereldhorloges.nl én Seamaster?

Thx, blijkt toch best moeilijk te zijn in Nederland. Met name een winkeltje waar je modellen zou kunnen bezichtigen voor aankoop.
Bij wereldhorloges.nl kun je niet makkelijk meerdere modellen bekijken. Ze hebben ze immers niet op voorraad.

Over een paar weken ga ik zeer waarschijnlijk richting Azie, daar zal een hoop keuze zijn. Helaas hadden ze in Hong Kong toen weinig Multiband horloges. En het liefst zou ik al met het horloge om op vakantie gaan. Anders voel ik me daar zo naakt :slight_smile:

mooie titel voor een Roman: Naakt in Hong Kong.

:)