Experience: Breitling Chronomat B01 op Rouleaux band

prachtige klok :ok_hand:

1 like

Klopt

1 like

Ook maar eventjes gaan passen dan


Ik vind ze wel erg gaaf. Wel erg zwaar qua gewicht moet ik zeggen.
Nog geen liefde op t eerste gezicht hier maar wel enigszins opgewarmd. Eens even over nadenken :thinking:

11 likes

Bij alle beelden ik er nu van gezien heb, denk ik: hè, iets vintage/gebruikt. Maar dan blijkt het gloednieuw te zijn :roll_eyes:

2 likes

Spijker op z’n kop :+1:t2:

2 likes

Die versie met die oranje achtige dial staat je erg goed. Ook lekker bij je jasje

Die banden zijn prachtig. Echt wat anders. Hopen dat het comfort soortgelijk is.

Inderdaad ook mijn favoriet, hele warme kleur irl.

Ondanks dat het geen geschroefde linkjes zijn zit de band wel vernuftig in elkaar. Erg degelijk gemaakt…draagt ook lekker. Helaas vergeten een foto van de binnenkant vd band te maken.
Mijn grootse twijfel is eigenlijk het totaal gewicht. Het is geen lichtgewicht op de pols.

Ik geloof vijftien %.

1 like

Echt een mooi horloge die nieuwe Chronomat, maar vind in de dial teveel overlap met de Superocean Heritage B01.
Wellicht dat het wings logo op de Chronomat mij iets meer zou doen. Ben sowieso geen grote fan van het huidige design / de huidige koers van het merk meer. En de prijs van de B01 modellen vind ik wat aan de hoge kant. In die prijsklasse zou ik me op wat anders oriënteren.

2 likes