Ik hoorde 10350
Na al die ophef mijn 116600 uit de doos gehaald om een paar uurtjes te dragen. Toch wel een mooi model hoor. Goede verhoudingen en matte dial. De nieuwe word glossy dacht ik. Als de nieuwe beschikbaar komt is kijken of een switch wenselijk is!
Ik zeg ook niet dat het een topseller is geweest, maar dat ik denk dat de nieuwe versie het beter gaat doen. … zeker zo goed… is soort van brabants voor beter
Die nieuwe heeft inderdaad een glossy dial.
En gelukkig een (in mijn ogen) mooiere bandaanzet, dat was voor mij echt een afknapper op de SD4000.
Succes met de levertje van de red dweller. De nieuwe plaat is niet glossy zover ik kan zien op alle foto’s van instagram.
Het enige minpunt van de sd4000 is de niet geheel aansluitende endlink. Dat is een optisch missertje. Voor de rest is het een topklok.
Volgens mij dacht je daar heel anders over toen je er zelf een had toch?
Verder ben ik het wel volledig met je eens, als de bandaanzet zou kloppen was het een perfecte duiker geweest.
hebbie dat ding niet dag en nacht om dan?? pff ik zou het wel weten
Enige positieve aan de 126600 vind ik de redline. Een leuke knipoog naar het verleden en ik vind het mooi staan.
Maar een upgrade van mijn 116600 naar een 126600 gaat wat mij betreft niet gebeuren vanwege de maat en de cyclops. Is het überhaupt wel een upgrade van de seadweller, of had dit eigenlijk een compleet eigen lijn moeten worden? Wat mij betreft hoort een SD 40mm te zijn en zonder loupe …
Dat, oke. Maar dat is ook echt het enige.
Zie ik trouwens in de dial van de nieuwe variant ook een grijstint? Hetzelfde effect als bij de 116600 dus. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het onstaan van de 126600 moet ongeveer als volgt zijn gegaan.
Ik: Hallo Rolex, met Schoen. Ik bel even om te zeggen dat ik de 16600 heel mooi vind.
Rolex: O, vertel!
Nou, de wijzerplaat is zo mooi glanzend diepzwart.
En die subtiele lugs met afgeschuinde rand, prachtig!
Het ontbreken van de cyclops is ook top!
En ideaal formaat he, die 40mm
Rolex: Bedankt voor de feedback, we gaan ermee aan de slag!
Waarschijnlijk is het wat eerder opgemerkt werd:
de massa vindt een grotere, opvallendere/meer als Rolex herkenbare (cyclops!) klok waarschijnlijk mooier. De 116600 was wellicht te subtiel.
Koop dan een gouden Sub oid…pfff…
Exactly!