Was ik aan het orienteren op een sea dweller en hoopte op een red SD. Komt ie met cyclops en 43 mm case. Ben nu een beetje “stunned”.
Graag hoor ik wat jullie ervan vinden. Graag ook de verzamelwaarde meenemen in jullie mening
Alvast bedankt
Was ik aan het orienteren op een sea dweller en hoopte op een red SD. Komt ie met cyclops en 43 mm case. Ben nu een beetje “stunned”.
Graag hoor ik wat jullie ervan vinden. Graag ook de verzamelwaarde meenemen in jullie mening
Alvast bedankt
Zo rap mogelijk een nog nieuwe 116600 bij een handelaar scoren voor de prijzen onhoog schieten. De 126600 is te groot en die datumloep… brrrr…
Ben overigens geen expert, wel een liefhebber van mijn SD4k dus enigszins bevooroordeeld.
Succes!
Ik vind die nieuwe echt niks, helemaal niks. Waarom 43mm als er al een 44mm DeepSea is?
Zie toch aankomen dat ie zeker zo goed gaat lopen als de SD4K. Denk dat de achterliggende gedachte toch de overeenkomst met de sub is als ze voor 40mm hadden gekozen. De rode tekst is prima. De cyclops, tja, ik kan de datum zo ook moeilijk lezen op de SD4K, dus het zal wel helpen…
43mm is voor mij iig te groot. Hij zal de SD4K dus niet vervangen, maar of die gaat blijven…
Op de site van Rolex staat ie er niet meer bij. Dus nu alleen nod maar 43 en 44mm Dwellers.
Belachelijk en schandalig. Waar is het historisch besef bij Rolex?
Horlogeliefhebbers zeuren over die loupe. Dat is ongeveer 0,0000000000001% van alle aankopen van zo’n klok.
Deze gaat gewoon goed verkopen en als dat niet is heeft het niets met die loupe van doen.
Ik vind het eigenlijk best logisch. De 116600 zit de sub toch gewoon in de weg?
Dus hup! Een draagbare dweller met vette specs en 43 mm voor 10,5 k en meteen weer wat ruimte om de prijs van de sub wat te verhogen… dat is toch een hardloper.
Hoezo in de weg? En hoezo 43mm draagbaar? Is 40mm niet draagbaar? En gelijk prijzen en bedragen. Zit jij daar in het bestuur?
Zo had ik het nog niet bekeken. Door de kast naar 43 mm te brengen. Creeer je inderdaad prijsverhoging mogelijkheden voor de sub. Ik dacht dat er alleen horlogemakers bij rolex zat. Toch een paar economen ertussen.
Snap je het niet?
De Sub on steroids in 40 mm vervangen door sub on steroids in 43 mm… inclusief prijsverhoging, maakt ruimte voor de normale sub.
Snap jij niet dat ik wel snap wat ze willen/zoeken/doen. Maar daarom hoef ik er nog niet in mee te gaan.
Ik ben een sukkel en hoop altijd, tegen beter weten in, dat er nog fabrikanten zijn met liefde voor het vak en die niet uit zijn op maximaal rendement.
ik denk in deze tijden moet je een beetje van beide wereld hebben. alleen liefde voor het vak brengt niet altijd brood op de tafel.
Dan doe je toch een tijdje geen advertenties in die Quotes en Elseviers enzo?
Niks nieuws presenteren zou wel een keer grappig zijn, maar ik denk dat dat ook als een schok zou komen.
"Dear customer, most valued retailer, …the moment we’ve all been waiting for…
.And…
nothing new, badoemtsj,…
the collection is fine as it is…
maybe next year a couple of minor adjustments,… see you!"
Of gewoon de ouwe Dweller met rode letters. Mooi, klaar!
Volgens mij liep dit model helemaal niet zo goed…
Ja hier op het forum misschien omdat iedereen elkaar ermee gek maakte
Idd liep dit model alleen goed bij de puristen, wij dus. Maar wij zijn geen afspiegeling van de maatschappij.
Grappig dat er nog steeds mensen zijn die denken dat wanneer een model hier populair is, deze bij de AD’s ook wel hard moet lopen. Tegendeel dus
Na een nachtje slapen is de plotseling opwelling om nog snel een SD4000 te halen weg. De “ik mis de boot-paniek” is gezakt. Nu rationeler over denken.
En…
Net wat @Mckip al zegt is de SD4K geen topseller geweest. Prijsverschil is te groot met de sub date…
Ben benieuwd wat de nieuwe Dweller 43mm gaat doen qua verkoop…