Experts advies! Kan niet kiezen tussen twee turtles

Beste mede horlogeliefhebbers,

Ik kan maar geen keuze maken tussen twee horloges. De SRP775 (met gouden accenten en stalen band) of SRP777 (zwart en siliconen band)

Ze allebei aanschaffen vind ik iets teveel van het goede.

Zelf neig ik naar SRP777 maar dan liever met stalen band. Maar dat kost meer en dat heb ik liever niet.

De SRP775 is sjiek en kan ik ook als een dress watch dragen. Eigenlijk vraag ik me af hoe draagbaar een turtle is onder een pak😅

Ik hoor jullie overwegingen en ervaringen

Alvast bedankt

Oh ja, ik heb al een skx009 met pepsi bezel.
Een foto van internet erbij

3 likes

Ikzelf hou niet van gouden accenten, dus bij mij is de keuze snel gemaakt :slight_smile:

1 like

De goudkleurige accenten op de 775 zijn leuk maar is het nét niet en maakt het geheel wat donkerder, De SRP777 ziet er een stuk frisser uit.

1 like

Is de 775 op staal niet al duurder dan de 777 op rubber?

Het is wel iets duurder maar verwaarloosbaar

Heb je al een andere zwarte duiker? Zo ja, lekker die gouden pakken

1 like

Ik zit ook al n tijdje te twijfelen tussen deze 2, ik vind die met de gouden accenten wel mooi met een leren d.bruine band en de andere is wat neutraler dus kunnen er wat meer kleuren bij, ik geef t op… ;D Succes!

1 like

Nee, ik heb nog geen zwarte duiker. Die plek heb ik eigenlijk gereserveerd voor een tuna of submariner.
ik kan je gedachtegang volgen. zo had ik in eerste instantie ook over nagedacht. Maar ben toen weer gaan twijfelen.

Ik ben zelf aan het wachten tot ik een 775 IRL kan gaan bekijken, maar de kans is groot dat die er hier gaat komen.
Op foto vind ik het goud in elk geval nog wel smaakvol en het is een keer wat anders…

1 like

Ik houd niet van een rubber band en zou altijd voor staal kiezen. Ook kun je altijd een lunette-inlegplaatje vervangen door een zwarte… :point_up_2: Je moet dan echter ook de wijzers (ook gouden accenten) vervangen. Oplossing: koop ze wèl allebei, wissel de banden en verkoop de ‘gouden’ met rubber band. :upside_down:

1 like

Wat is een 775 IRL?

Ik zou voor de SRP777 gaan. Heb ik zelf ook op het oog. De stalen band kan je volgens mij ook gewoon los via ebay kopen.

De SRP777 is moeilijk verkrijgbaar, waar ben je van plan hem te bestellen? Ik ben nog geen webshop tegen gekomen die hem voor een normale prijs aanbied

1 like

IRL staat voor In Real Life, of in het Slechterlands; In het echie…

1 like

Brons:

Sea Turtle

2 likes

Ik heb lang getwijfeld en toen de zwarte gekozen. En toen kwam daar de PADI voorbij, zwarte geannuleerd en als het goed is komt in augustus deze…

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Had ik ook gezien. Maar ik heb de skx009 al en daar neem ik geen afscheid van. Dus valt de padi versie er af.

Zal ik jou eens effe lekker vlaggen?

2 likes

Nu deze blauwe… Straks de padi! (En ik weet zeker dat 1 van de twee blijft.) :wink:

1 like

Ik vind de looks van de nieuwe turtles maar niks.
Doe mij maar de SKX, misschien moet het kwartje nog vallen.

Maar dat geslinger aan een SKX als je hem een dagje of twee overslaat
is zo langzamerhand wel storend.

Goud vind ik niet mooi op een Seiko duiker, dus de linker versie.
Is er geen optioneel staal voor?!

Grt.