Explosief gebruikt bij poging tot inbraak AmsterdamVintageWatches

:joy: Staat gewoon op Instagram…

Hoge bomen vangen veel wind helaas, als breed uitgemeten internet staat dat er horloges van 700k verkocht worden, zijn er helaas dus blijkbaar mensen met 3 hersencellen die menen dat ze dat recht op hebben. Overigens kan ik me niet voorstellen dat je, eenmaal binnen, gemakkelijk een greep in de vitrines doet… Zal toch allemaal nog wel extra opgeborgen worden.

Hopelijk is het een vlotte verzekeringskwestie (soort contradictio)

Damnn. Gelukkig geen buit gemaakt!

Jammer wat er gebeurd is. Ik wilde AvW vandaag een bezoekje brengen…:grimacing:

2 likes

Wat een gemist voor hun Casper!
Ging je deze DD aanschaffen?

(zie ik daar nu een Onyx liggen die niet besproken wordt ?! )

7 likes

Ik was vandaag vrij en een dagje Amsterdam is altijd leuk. Na vanmorgen dit treurige nieuws blijf ik maar thuis uitwaaien.

2 likes

volgens mij vind ik die Rolex wel mooi… jeetje…

ok ok, eh boeven boem… de eikels, schavuiten, klote NATOS, bah, bleh, pfffffff

Verschrikkelijke klote kutkoppen dat het zijn, echt waar ik hoop dat ze gepakt worden.
nee ik gun ze geen kaboem in het gezicht als straf maar wel lekker uitgewoond te worden in een koud vochtig celletje. Lang, hard en vooral vies.

Wat een gezeik doe je iemand toch aan voor wat los geld, om van te kotsen.

3 likes

Wie zegt dat dan?

@LeftLiner zoiets niet.

En ik ook niet. Ik reageer alleen op het feit dat het wel duidelijk was dat Jasper niet in de buurt was, want hij was aan het genieten in Zuid-Afrika

Volgens mij plaatst Jasper zijn ‘vakantie mugshots’ pas op Instagram als hij weer terug is. Juist om te voorkomen dat luitjes weten dat hij weg is. Maar dan nog, die soort tuig hou je niet tegen. Zonde van het pand, de zenuwen bij medewerkers en omwonenden en de verhoogde verzekeringspremie. Kansloos!

3 likes

Was er laatst nog. Je hebt het gevoel dat een tank binnen wandelt. Niet qua uiterlijk maar met die enorme deur.

Echt triest. bah bah

:point_down:

Sterkte man !
Zonder respect dit, mensen moeten met hun poten van andermans spullen blijven basta.

Ongeacht of je nu veel op de socials te vinden, dat rechtvaardigd helemaal niets.

Hoop dat ze de daders pakken en ze je volledig schadeloos zullen stellen (ijdele hoop ik weet het).

Sterkte!

1 like

Hoho, als dit tegen mij gericht was, ik impliceerde niets.

Iemand zei: "alsof ze wisten dat je er niet was"
Ik antwoordde: “nogal wiedes, want het staat op Instagram”

Daarmee bedoel ik niet: "dus dan is je huis/winkel/etc vogelvrij"
mensen moeten gewoon van andermans spullen af blijven

3 likes

Sterkte. Ik kan me echter niet voorstellen dat zo’n succesvolle ondernemer zich hierdoor klein laat krijgen.

6 likes

PB gestuurd :slight_smile:

1 like

Graag een pb sturen als je elkaar iets te vertellen hebt en niet hier.
Dank.

12 likes

Strijder! :muscle:

Als de winkel weer open is wil ik graag een keer langskomen, ook voor het geval het een keer in je opkomt om je winkel/business te verplaatsen naar Monaco of Ibiza. :sweat_smile:

Groene verf gebruiken als het Sint Maarten is…

2 likes

Sterkte met de afhandeling. Bijzonder naar dat je niet eens meer ‘gewoon’ je bedrijf kan runnen, zonder dat dit soort tuig met explosieven aan de slag gaat…

Sterkte Jasper @AmsterdamVintageWatches
:scream:Klootzakken zijn 't :nauseated_face:

1 like

Triest dat het nodig is tegenwoordig. Helaas kan je dit niet voorkomen. Ik hoop wel voor ze dat ze maatregelen treffen wanneer ze zaak openen of sluiten. Je kunt wel in een tank zitten maar je moet er ook weer uit.