Extra NA : GINAULT Ocean Rover !

Even nog een kleine extra NA voor dit prachtige horloge wat natuurlijk al uitgebreid aan bod is gekomen hier op het forum !

Ik kende dit horloge niet zoals misschien zo vele hier maar toen ik het verslag gelezen had van @Victor70 was ik eigenlijk helemaal om en moest deze hebben ongeacht het feit dat het natuurlijk een Hommage betreft !!!

Dus ‘brutaal’ een Pb gestuurd naar Victor of hij hem toch wilde wegdoen en na een beetje aandringen uiteindelijk gelukt :wink:

Gisteren dit horloge opgehaald en erg tevreden met de GINAULT…mooie afwerking en loopt zeer accuraat. Hier nog wat extra foto’s (al zijn ze niet zo mooi als van Victor)…

Bedankt voor het kijken en Thanks Victor :+1:t2:

11 likes

Grappige aanwinst. Ik ben wel benieuwd waar je deze zou positioneren qua kwaliteit en beleving. Je hebt natuurlijk diverse horloges gehad om het één en ander te kunnen vergelijken. :slight_smile:

1 like

na jah, heeft ie hem gewoon weggedaan?? @Victor70 toch voor de rolex gegaan? :wink:

gefeliciteerd met je aankoop!!

bij mij zit ie nu ook in de planning…

1 like

Ik zal daar later op terugkomen als ik hem wat langer in bezit heb !

1 like

Staat je goed! Gefeliciteerd met dit heerlijke horloge! :cowboy_hat_face::wink:

1 like

Potverdorie… Hij wel :grin:

Gefeliciteerd ermee :slight_smile:

Verkeerde spelling van deze voetballer !!

2 likes

Hééééé…!!!

Wel eens last van flipperitus???

Dat virus komt nogal eens voor hier.
Ik ga het verkoop-honk in de gaten houden, maar als je er van af wilt?
Let me know!
Was sinds de review al verslingerd aan deze sub.
Vooral die vintage markers zijn het einde! En de kast dimensies, en… en…

2 likes

Had niet verwacht dat @Victor70 hem zo snel af zou staan…
Jouw geluk :wink:.
Mooi hoor. Veel plezier ermee :+1:
Gr.Wander

3 likes

Ik heb heeeeel vaak last van fllipperitus dus wie weet wat we gaat gebeuren…ik hou het in gedachten…

1 like

oe wie het eerst komt wie het eerst maalt :yum:

1 like