Het heeft nog een stopwatch en alarm ook. Probeer dat maar eens met je submariner.
Wel iconisch voor de jaren '80 maar op dezelfde manier geldt dat misschien voor de huidige smartwatches… en dat is toch echt vloeken in de kerk
Zeker wel
Je kan het zonder probleem van de tweede verdieping laten vallen.
Om in het thema te blijven dan wel de GSi uitvoering met revolutionair en iconisch digitaal dashboard!!!
Door wie dan?
Verschrikkelijk horloge
Vier mensen van de meer dan 100, poe poe.
Nou, ik heb helaas ‘iconisch’ aangetikt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben
Een Fiat Panda is ook iconisch.
Nou heb ik liever een ouwe Panda dan zo een Casio, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Icoon zeker. In zekere zin ook het ‘ultieme horloge’. Cheap, nauwkeurig, robuust en uiterst comfortabel.
Maar niet voor mij… ik heb de mijne weggeven. Er zitten maar 12 horloge uren (pakweg) in een dag en ik heb genoeg concurrentie in de horlogedoos.
Toen droeg ik hem niet. Nu draag ik hem niet. M’n zoon zoiets gegeven als eerste horloge, hij draagt ‘m ook niet.
Ook al is ie iconisch, dat maakt hem niet mooi.
Nope, het gaat hier juist om het standaardmodel. Het volume model. Het werkt, maar daar is alles mee gezegd.
Le Croc Sportif
Ik denk dat geen enkel ander horloge hier zo’n score gaat halen: 96% iconisch na 129 stemmen
Iconisch.
Eerste horloge waarvan ik het typenummer ken zonder het te bezitten.
Icoon. Ik vind de variant die TS post het meeste icoon, maar wel erg cheapo en kinderlijk. De stalen variant zou ik echter zeker dragen.
goedkoop speelgoedklokje voor wannabe hipsters zonder eigen smaak of voor kinderen
ik dacht dat we op het forum een paar dagen zonder het woord “iconisch” konden doen met de temp-ban van een bepaald lid, maar dat valt vies tegen