Het is wel een stukje rijden Ik had die foto’s gescreenshot uit een youtube video. Maar ik denk dat ze dit werk bij w&v ook kunnen, wat dichterbij he.
Ik ga in ieder geval, al was het uit nieuwsgierigheid, eens navragen wat zoiets zou kosten.
Wat zonde, maar met de bovenstaande tips moet eea op te lossen zijn.
Een horloge in je broekzak?
leg hem even weg of hou hem lekker om, zo zonde
Sorry maar eigen schuld dikke buts
Hoop dat het op te lossen is, succes.
Ik denk dat je niet zonder laserwelding kan bij herstel van deze schade. Dat drijft de kosten wel wat op natuurlijk. Geen idee of ze dit ook kunnen bij W&V
Technolas in Winterswijk last ook nauwkeurige matrijsdelen.
Schat de kosten op tientjeswerk.
Met een dunne elektrode moet ook wel kunnen, is in 1 seconde gepiept. Het overtollige materiaal is gemakkelijk weg te werken.
Balen, waarschijnlijk alleen op te lossen door de kast op te lassen zoals hierboven al is aangegeven.
Succes met het herstel.
Heb je al bedacht wat je eraan gaat doen of laat je het zo?
Prijs van laserwelding viel mij enorm mee. Heb ik in Breda bij pertijs laten doen. Met een beperkte service erbij was de meerprijs tientjes werk (service was hij toch ook aan toe).
Beschadiging was toen wel een tikje ernstiger dan bij jou en achteraf niets van te zien!
Staat me iets van bij dat Hub Hanneman het ook doet.
Ben er nog niet aan toe gekomen om de kosten op te vragen, maar als het enigzins te overzien is dan denk dat ik het toch maar laat doen. Probeer het al even te relativeren, maar blijft toch een beetje voelen als die spreekwoordelijke doorn…
Was dat ook met herstellen van een sunburst?
Nee dat niet
Nog even een update. Ik heb geprobeerd met de beschadiging (zie start post) leren te leven… Tegen beter weten in.
Uiteindelijk toch hulp gezocht bij @Hub_Hannemann
Op aanraden van Hub niet het horloge laten demonteren voor een volledige make over. Kans op breken van het plexiglas was te groot (icm behoorlijk hoge kosten… ). Hub heeft het gat dicht gelast en hem zonder lapideren zo goed mogelijk hersteld. Zie hieronder het resultaat. Het is nog wel een beetje te zien maar vooral als je het weet en je echt op zoek gaat. Ben er dus erg content mee. Mooi stukje vakmanschap. Dank Hub!
Mooi geworden zeg! “Sonnenschliff” vernieuwen zou ik in dit geval ook niet doen (los van het risico voor het plexiglas), daarmee verlies je ook weer materiaal.
Wil je vertellen wat de kastreparatie je gekost heeft?
Knap gedaan!
Ziet er netjes uit.
Daar valt goed mee te leven toch?
Ziet er weer prima uit. Ook erg netjes gedaan van @Hub_Hannemann , met recht een vakman te noemen.
Weer lekker genieten!
Ja, via PB omdat ik niet weet of Hub het fijn vindt om zijn tarieven openbaar op het forum te hebben staan
Zeker. Heb hem de laatste paar dagen al meer gedragen dan het hele vorige jaar…